| Forfatter |
|
Fynni Forum Bruger

Bruger siden: 30 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 139
|
| Sendt: 18 September 2003 kl. 10:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har nu i længere tid modtaget adskillige reklame mails fra Tape Connection ! Hver gang de dukker op har jeg bedt om blive fjernet fra deres liste fordi jeg ALDRIG har tilmeldt mig noget junk fra dem ! PÅ trods af dette blive de sku ved med sende deres l**t ! Hvilket blot må siges at være SÆRDELES useriøst efter min mening ? Andre der har oplevet en lignende useriøsitet hos dem ? 
Jeg har tidligere handlet nogle gange med tilfredshed indtil jeg bestilt først surrond anlæg siden cd afspiller begge dele rykkede jeg for i 4 uger efter blot en leverings dato, men kunne de ikke gi' hvor seriøst er det lige ?? En ting er vidst firmaet af flere grunde ikke får deres vare til tiden, men så må man vel som min. kunne regne med de informere om dette i stedet for mere eller mindre ignorere deres kunders mail !
|
| Til top |
|
| |
Kim F. Forum Bruger

Bruger siden: 24 Marts 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1618
|
| Sendt: 18 September 2003 kl. 13:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvorfor ringer du ikke bare derhen og snakker med deres webmaster?
|
| Til top |
|
| |
Ikke Slipsefyr Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2871
|
| Sendt: 18 September 2003 kl. 13:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvorfor handler i der i det hele taget, jeg syntes hele tiden jeg læser om problemer med T.C. Og det er da ikke den første tråd med dem som emne skulle jeg mene. __________________ Ikke Slipsefyr
Hifi for musikkens skyld
|
| Til top |
|
| |
Fynni Forum Bruger

|
| Sendt: 18 September 2003 kl. 14:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
 Skulle mene det var nok skrive en mail til den adr. de selv skriver man kan afmelde l**tet ved !
|
| Til top |
|
| |
HIFI Freeak Forum Bruger

Bruger siden: 12 Maj 2003
Status: Offline Indlæg: 10
|
| Sendt: 23 September 2003 kl. 11:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du kan jo lige gører TC opmærksom på at de bryder markedsføringsloven.
Bekendtgørelse af lov om markedsføring LBK nr 699 af 17/07/2000 (Gældende)
§ 6 a. En erhvervsdrivende må ikke rette henvendelse til nogen ved brug af elektronisk post, et automatisk opkaldssystem eller telefax med henblik på afsætning af varer, fast ejendom og andre formuegoder samt arbejds- og tjenesteydelser, medmindre den pågældende forudgående har anmodet om det.
Forbrugerstyrelsen har oprettet en speciel mail-adresse, hvor man kan klage over spam, nemlig spam@fs.dk Se vejledningen på http://www.net-tjek.dk/ehandel/email-klagevejl.htm
|
| Til top |
|
| |
Kim F. Forum Bruger

|
| Sendt: 23 September 2003 kl. 14:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rolig nu.. Før i skrider til yderligheder, er der vel noget der hedder menneskelige fejltagelser! Gør dem dog opmærksom på problemet, det kan være de bare har tekniske problemer som de bare aldrig har fået noget at vide om!
|
| Til top |
|
| |
Fynni Forum Bruger

|
| Sendt: 23 September 2003 kl. 18:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har sendt det vidre til Forbrugerstyrelsen efter jeg har gjort dem opmærksom på problemet adskillige gange nu ! Har ignoreret en hver henvendelse om problemet ... viser blot deres særiøsitet !
|
| Til top |
|
| |
HIFI Freeak Forum Bruger

|
| Sendt: 24 September 2003 kl. 10:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kim F. skrev:
Gør dem dog opmærksom på problemet, det kan være de bare har tekniske problemer som de bare aldrig har fået noget at vide om!  |
|
|
Manden har jo netop flere gange gjort opmærksom på problemet uden resultat
En ting er at han er på listen uden at have bedt om det, noget andet er at man ikke har mulighed for at framelde sig, hvilket man også skal have mulighed for.
|
| Til top |
|
| |
Jonas bojer Branchemedlem

BIIR
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2657
|
| Sendt: 24 September 2003 kl. 12:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
hmm man kommer altså ikke på TC's malingsliste men mindre man selv har givet dem emailen. Jeg ved ikke hvorfor TC nogle gange får dårlige anmelsdelser. Jeg har anbefalet dem tit til folk jeg kender og alle har fået en super service selv ombytning af onkyo forstærkere er gjort til UG +
Jeg har Handlet GANSKE lidt i TC tror kun det er blevet til et par kabler for mange år siden. Jeg har trukken helt vilndt meget på deres service og har været til demo aftner og weekender, testet 15 af deres projektore, uden at købe noget hvilket jeg godt kan have lidt dårligsamvittighed over men jeg kom til at købe 3-rør i USA.
Tag ned og snak med dem eller ring for vi kender jo deres koncept de er BILLIGE så mener jeg da heller ikke man kan regne med f.eks. at alt er på lager.
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 24 September 2003 kl. 12:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg mener at TC har haft lidt problemer med deres server, blandt andet problemer med at få tilsendt et katalog. jeg har været i kontakt med dem et par gange, og jeg har været ganske tilfreds med den service de har givet mig.
istedet for at bombe dem til med emails, så fat knoglen og ring, der kommer man ofte meget længere. og skulle de ikke svare lige med det samme, så kan det skyldes en travl dag.
- Witzel
|
| Til top |
|
| |
Fynni Forum Bruger

|
| Sendt: 24 September 2003 kl. 13:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jonas jeg har ALDRIG givet dem min mail adr. så jo det kan lade sig gøre ! Om det er nogen andre eller dem der har tilmeldt mig listen er entlig lige meget !
Jeg har både bedt dem om få at vide hvem der har tilmeldt min adr. incl. ip adr. på vedkommende ! samt nu 4 gange at blive afmeldt deres spam mails og uden resultat jeg modtager det stadig. Så uanset hvad hvad de ikke styr på en skid ! og service er et ord der ikke findes i deres ordbog !
|
| Til top |
|
| |
HIFI Freeak Forum Bruger

|
| Sendt: 24 September 2003 kl. 19:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
witzel skrev:
|
istedet for at bombe dem til med emails, så fat knoglen og ring, der kommer man ofte meget længere. og skulle de ikke svare lige med det samme, så kan det skyldes en travl dag.
|
|
|
En enkelt mail burde da være nøjagtig lige så godt som en tekefonopringning i dette tilfælde. En mail er faktisk betydeligt lettere for begge parter. Hvor seriøst driver man sin forretning, hvis man ikke reagerer på henvendelser pr. e-mail?
|
| Til top |
|
| |
Kim F. Forum Bruger

|
| Sendt: 24 September 2003 kl. 19:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
HIFI Freeak skrev:
witzel skrev:
|
|
|
|
En enkelt mail burde da være nøjagtig lige så godt som en tekefonopringning i dette tilfælde. En mail er faktisk betydeligt lettere for begge parter. Hvor seriøst driver man sin forretning, hvis man ikke reagerer på henvendelser pr. e-mail?
|
|
|
Hvis man har tekniske problemer!
|
| Til top |
|
| |
Fynni Forum Bruger

|
| Sendt: 25 September 2003 kl. 09:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
så har de haft tekniske problemer i flere måneder nu !
|
| Til top |
|
| |
Guests Gæst

Ikke registreret bruger
Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Online Indlæg: 113
|
| Sendt: 02 Oktober 2003 kl. 10:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Fynni.
Vores nyhedsmails er ment som en service der kan informere dig om tilbud, nye modeller, større arrangementer i vores butikker, tests, vores egne kommentarer, nye muligheder og generelle trends på Hi-fi og surround markedet - ikke som belastende SPAM, der bare fylder i cyber, derfor kan modtagerne frit fravælge denne service.
Du fik desværre ved en fejl tilsendt vores nyhedsmail (22/8).
Fejlen skyldes, som vi i øvrigt skrev til dig via mail (26/8), at du har et domænenavn og en "fejebakke" mailkonto, der fanger mails til alle ikke kendte mailadresser til dit domænenavn. Da der som bekendt var en mailadresse på vores liste (peter@.........dk), som ikke blev fik frameldt i din mail (11/8), modtog du desværre uopfordret vores nyhedsmail, trods din framelding af ........@.........dk. UNDSKYLD, det kommer ikke til at ske igen, og da vi nu er opmærksomme på problematikken vil andre også kunne framelde et helt domænenavn fra vores mailingliste.
Vi ved desværre ikke hvilken IPadresse der oprindelig fik tilmeldt peter@.........dk, og er da også i tvivl om hvorvidt det er lovligt at registrere den slags oplysninger. Under alle omstændigheder er det os totalt ligegyldigt, både fordi der jo er mange internetbrugere der anvender dynamiske ipadresser (de ændres hver gang man starter computeren) og fordi det er forholdsvis tit at brugere skifter ISP (internet udbyder) og derfor også ipadresse. Det er grunden til at vi ikke har kunnet oplyse dig om hvem der er "synderen".
Forbrugerstyrelsen ER seriøse med hensyn til SPAM, og vi blev da også på din foranledning kontaktet af FS. I en telefonopringning kort efter din mail (svar af 26/8), blev der på det nærmeste sagt: "Vi har modtaget en klage fra..., men da vi godt kender de alvorlige spamere (vi modtager tusindvis af klager om ugen) og først nu(!) hører om Tape Connection i den forbindelse, vil vi bare forsikre os at der bare er tale om en fejl fra jeres side."
Til dette kunne vi blot svare at du jo netop var gjort opmærksom på det tekniske aspekt af problemet og at vi derfor var kede af at "sagen" skulle fylde på deres bord - de har desværre nok at lave. Endvidere at de naturligvis er velkomne til at kontakte os, hvis der kom lignende problemer i fremtiden.
Sagen syntes derfor ude af verden for både dem og os.
Med venlig hilsen,
Tape Connection
|
| Til top |
|
| |
Fynni Forum Bruger

|
| Sendt: 02 Oktober 2003 kl. 10:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja har nu aldrig modtaget nogen mail fra jer om dette ! Jeg har dog også en bekendt hvis firma modtager jeres reklame som også har bedt om blive slette men modtager stadig reklame mails så ikke kun mig der har dette problem ! Hvis i gemmer de mail fra dem der tilmelder sig så skulle det ikke være noget problem at finde ip adr. ! så at du skriver jeg har været gjort opmærksom på det er løgn ! Har du "kun" modtaget adskillige af jeres reklame mails uopfordret hvilket er det samme som spam !
|
| Til top |
|
| |
Oldred Forum Bruger

Tidl. red.
Bruger siden: 25 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1424
|
| Sendt: 02 Oktober 2003 kl. 11:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fynni skrev:
|
Har sendt det vidre til Forbrugerstyrelsen efter jeg har gjort dem opmærksom på problemet adskillige gange nu ! Har ignoreret en hver henvendelse om problemet ... viser blot deres særiøsitet !
|
|
|
Det lader til at være en sag mellem to parter, som henvises til de private beskeder.
Derfor lukkes denne tråd
|
| Til top |
|
| |