Tilbage til HIFI4ALL.DK 10. juni 2026 | 14:40   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Analog lyd
 HIFI4ALL Forum : Analog lyd
Emne Emne: gnisten tilbage (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
christian m
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Juni 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 25 Juni 2005 kl. 06:49 | IP-adresse registreret  

hej alle jeg vil bare fortælle en historie om mit anlæg og "musik".Før jeg begyndte at købe hifi havde jeg et mini anlæg der stod på gulvet det var p***e godt syntes jeg masser af knald på,så da jeg fik flere penge ville jeg ud og købe noget dyrere anlæg,købte rotel og b&w der manglede noget,byttede højtalerne ud med audiovector m3 der manglede stadigvæk noget ,købte nordost kabler,effektforstærker,holfi fødder og pis og ....der var ingen gnist ingen musik,så jeg tænkte at nu ryger det til salg røg i lydbutikken de ville gerne lave et byt,fik en lang sludder med dem om min manlgene lyst til musik og jeg syntes det hele lød kedeligt,lyttede til AMC og ONKYO et anlæg til ca 5000 fy for søren det spiller "musik" jeg har fået lysten tilbage cderne flyver rundt her hjemme og der er masser af knald på,surt man har brugt så mange penge på det når man kan få alt det det handler om nemlig "musik"for 5000.LYDBUTIKKEN LÆNGE LEVE HURRA.......ja jeg er lidt overgearet og glad.
Til top Vis christian m's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af christian m

SES.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Fyn
Sendt: 25 Juni 2005 kl. 08:39 | IP-adresse registreret  

Kender godt det der med forkerte produkter, du har dog næsten også overgået mig i at vælge forkert. Rotyl og Big Wool - Audiovæk. Gys.  

Kan godt forstå din begejstring, det er ikke en overreaktion.

Vær glad for du overlevede, Lydbutikken reddede også mig for spændetrøjen.

Til top Vis SES.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af SES.

p_porskjær
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 April 2003
Sendt: 25 Juni 2005 kl. 09:55 | IP-adresse registreret  

Ja - det er ikke ukendt for mig. Når man først er kommet på det gale spor har man tillid til at opgraderinger kan læse problemerne. Men man kan helt klart ende med at optimere som en gal på noget, som i bund og grund aldrig kommer til at spille.

Det jeg nogen gange syntes har været de hårdeste slag, er når man må indrømme at ens anlæg bliver tævet af noget til 1/10 af prisen. Det er her man altid kan begynde at dække sig ind ved at tale begreber som rum, perspektiv og alt det der. Men der er kun en man snyder på den måde.

Men tillykke med valget! Belv det en sammensætning af Onkyo cd og AMC forstærker? De AMC'er er altså temmelig fede til at spille og så er de næsten gratis. Må man spørge hvilke højttalere du har proppet på?

Til top Vis p_porskjær's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af p_porskjær

christian m
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 25 Juni 2005 kl. 10:21 | IP-adresse registreret  

hej igen det er nogle selv byg højtaler men de fejler ikke noget fed højtaler ,ja jeg købte en AMC306b og onkyo cd til 1990kr,den AMC spiller bare godt.glem alt om dybde stereo perspektiv 3d og alt det pjat....det kan man ikke bruge til noget det er musik det drejer sig om og det kan AMC og onkyo...  man står jo heller ikke til en live koncert om taler dybde 3d og om man for alle detaljer med,så er den da helt gal,vi ses jeg skal ned og høre MUSIK...

christian m
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 25 Juni 2005 kl. 10:22 | IP-adresse registreret  

undskyld AMC 306d

MGPProjectS
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 November 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 25 Juni 2005 kl. 11:20 | IP-adresse registreret  

SES, jeg er slet ikke enig med dig her - jeg oplevede det modsatte, da jeg skiftede mine Yamaha Monitorer ud med AudioVector 6X.

Havde desværre forinden solg et sat AMC2030 og en AV81HT Damn de 2030ére kunne spille diskant/mellemtone!

www.MGP-ProjectS.com | High End for mindre end 50k.
Til top Vis MGPProjectS's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MGPProjectS Besøg MGPProjectS's Websted

christian m
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 25 Juni 2005 kl. 13:47 | IP-adresse registreret  

hvorstår ikke helt dit svar

MGPProjectS
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 November 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 25 Juni 2005 kl. 14:36 | IP-adresse registreret  

Mener bare, at AMC giver meget god lyd for relativt små penge...

Mht. til AV, oplevede jeg en meget stor forbedring lydmæssigt ift. mine tidligere højtalere.

www.MGP-ProjectS.com | High End for mindre end 50k.
Til top Vis MGPProjectS's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MGPProjectS Besøg MGPProjectS's Websted

marty
Lukket konto
Lukket konto

Konto lukket på anmodning fra bruger

Bruger siden: 27 Marts 2004
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 27 Juni 2005 kl. 19:00 | IP-adresse registreret  

Hej christian. Godt med en solstråle historie. Jeg er selv ved at miste gnisten, synes der er andre interesser der presser på nu, så jeg vil overveje dit tip, når jeg engang kommer til penge (som om det nogensinde sker). Det er bare som om der mangler noget... Eller også har jeg en skod stue. 
Til top Vis marty's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af marty

christian m
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 28 Juni 2005 kl. 01:02 | IP-adresse registreret  

hej igen ja jeg var også helt nede i sokkeholderne troede jeg havde mistet lysten til musik men det var bare mit anlæg der var noget i galt med det var simpelthen bare for "pænt"(kedeligt) tag ned i lydbutikken og sig hvad du har af budget og om du må høre lidt på deres ting måske låne lidt med hjem,det der også er fedt med de folk dernede det er at de ikke kigger underligt på en når man ikke har 20000 men et ganske normalt budget.man kan få et komplet anlæg med højtaler for ca 7000 der bare spiller musik med sjæl hurtighed og det hele og ikke alle de små detaljer som man ikke kan bruge til noget,håber du tager derned en dag det er det hele værd.ses

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes