| Forfatter |
|
christian m Forum Bruger

Bruger siden: 08 Juni 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 406
|
| Sendt: 25 Juni 2005 kl. 06:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej alle jeg vil bare fortælle en historie om mit anlæg og "musik".Før jeg begyndte at købe hifi havde jeg et mini anlæg der stod på gulvet det var p***e godt syntes jeg masser af knald på,så da jeg fik flere penge ville jeg ud og købe noget dyrere anlæg,købte rotel og b&w der manglede noget,byttede højtalerne ud med audiovector m3 der manglede stadigvæk noget ,købte nordost kabler,effektforstærker,holfi fødder og pis og ....der var ingen gnist ingen musik,så jeg tænkte at nu ryger det til salg røg i lydbutikken de ville gerne lave et byt,fik en lang sludder med dem om min manlgene lyst til musik og jeg syntes det hele lød kedeligt,lyttede til AMC og ONKYO et anlæg til ca 5000 fy for søren det spiller "musik" jeg har fået lysten tilbage cderne flyver rundt her hjemme og der er masser af knald på,surt man har brugt så mange penge på det når man kan få alt det det handler om nemlig "musik"for 5000.LYDBUTIKKEN LÆNGE LEVE HURRA.......ja jeg er lidt overgearet og glad.
|
| Til top |
|
| |
SES. Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1499
|
| Sendt: 25 Juni 2005 kl. 08:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kender godt det der med forkerte produkter, du har dog næsten også overgået mig i at vælge forkert. Rotyl og Big Wool - Audiovæk. Gys.
Kan godt forstå din begejstring, det er ikke en overreaktion. 
Vær glad for du overlevede, Lydbutikken reddede også mig for spændetrøjen.
|
| Til top |
|
| |
p_porskjær Forum Bruger

Bruger siden: 10 April 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 345
|
| Sendt: 25 Juni 2005 kl. 09:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja - det er ikke ukendt for mig. Når man først er kommet på det gale spor har man tillid til at opgraderinger kan læse problemerne. Men man kan helt klart ende med at optimere som en gal på noget, som i bund og grund aldrig kommer til at spille.
Det jeg nogen gange syntes har været de hårdeste slag, er når man må indrømme at ens anlæg bliver tævet af noget til 1/10 af prisen. Det er her man altid kan begynde at dække sig ind ved at tale begreber som rum, perspektiv og alt det der. Men der er kun en man snyder på den måde.
Men tillykke med valget! Belv det en sammensætning af Onkyo cd og AMC forstærker? De AMC'er er altså temmelig fede til at spille og så er de næsten gratis. Må man spørge hvilke højttalere du har proppet på?
|
| Til top |
|
| |
christian m Forum Bruger

|
| Sendt: 25 Juni 2005 kl. 10:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej igen det er nogle selv byg højtaler men de fejler ikke noget fed højtaler ,ja jeg købte en AMC306b og onkyo cd til 1990kr,den AMC spiller bare godt.glem alt om dybde stereo perspektiv 3d og alt det pjat....det kan man ikke bruge til noget det er musik det drejer sig om og det kan AMC og onkyo... man står jo heller ikke til en live koncert om taler dybde 3d og om man for alle detaljer med,så er den da helt gal,vi ses jeg skal ned og høre MUSIK...
|
| Til top |
|
| |
christian m Forum Bruger

|
| Sendt: 25 Juni 2005 kl. 10:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
MGPProjectS Forum Bruger

Bruger siden: 04 November 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 753
|
| Sendt: 25 Juni 2005 kl. 11:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
SES, jeg er slet ikke enig med dig her - jeg oplevede det modsatte, da jeg skiftede mine Yamaha Monitorer ud med AudioVector 6X.
Havde desværre forinden solg et sat AMC2030 og en AV81HT Damn de 2030ére kunne spille diskant/mellemtone! __________________ Mvh. MGP
www.MGP-ProjectS.com | High End for mindre end 50k.
|
| Til top |
|
| |
christian m Forum Bruger

|
| Sendt: 25 Juni 2005 kl. 13:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
hvorstår ikke helt dit svar
|
| Til top |
|
| |
MGPProjectS Forum Bruger

Bruger siden: 04 November 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 753
|
| Sendt: 25 Juni 2005 kl. 14:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
marty Lukket konto

Konto lukket på anmodning fra bruger
Bruger siden: 27 Marts 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 205
|
| Sendt: 27 Juni 2005 kl. 19:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej christian. Godt med en solstråle historie. Jeg er selv ved at miste
gnisten, synes der er andre interesser der presser på nu, så jeg vil
overveje dit tip, når jeg engang kommer til penge (som om det
nogensinde sker). Det er bare som om der mangler noget... Eller også
har jeg en skod stue.
|
| Til top |
|
| |
christian m Forum Bruger

|
| Sendt: 28 Juni 2005 kl. 01:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej igen ja jeg var også helt nede i sokkeholderne troede jeg havde mistet lysten til musik men det var bare mit anlæg der var noget i galt med det var simpelthen bare for "pænt"(kedeligt) tag ned i lydbutikken og sig hvad du har af budget og om du må høre lidt på deres ting måske låne lidt med hjem,det der også er fedt med de folk dernede det er at de ikke kigger underligt på en når man ikke har 20000 men et ganske normalt budget.man kan få et komplet anlæg med højtaler for ca 7000 der bare spiller musik med sjæl hurtighed og det hele og ikke alle de små detaljer som man ikke kan bruge til noget,håber du tager derned en dag det er det hele værd.ses
|
| Til top |
|
| |