| Sendt: 18 September 2003 kl. 21:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej.. igen..
Jeg syntes at hvis man skal have en højtaler af denne type (en hjemmebrugs højtaler med meget bas), så er Cerwin Vega bedre, det er min mening.
Du kan evnt. læse de små anmeldelser der er af højtaleren på www. hifi-import.dk - de siger at det er en "fest-højtaler", så hvis det er det, som du skal bruge den til, så er den god nok. Men hvis din smag mere er til hjemmebioen, så ville jeg købe nogle andre.
Selv har jeg lige købt nogle Heybrook HB3'ere. De er satme lækre. Det er klart den bedste højtaler jeg har hørt op til 5.000kr. Jeg har hørt B&W's 600serie (de nyeste versioner), Dali's Blue serie og et par andre. Men jeg syntes altså at Heybrookerne er de bedste. De koster 2.300kr hos Lydbutikken. Desværre går de ikke særligt langt ned (frekvens), så derfor skal du så nok supplere med en subwoofer til når du ser film... Men de lyder sateme godt!!!
Du kan se dem på www.heybrookspeakers.co.uk
Men kig efter HB3, den lyder bedre end HB4'eren, denne større model (HB4) er ikke lige så vellykket som dens lillebror. Jeg elsker mine!
De er også nemmere at trække end X870'erne - med hensyn til forstærkeren, så er 600E perfekt til denne højtaler rent effekt og lydmæssigt - syntes jeg. Men igen, det er jo en smagsag for nogle! (Nej, dette er ikke et debatoplæg, men MIN mening! - lev med den!)
Jeg kender ikke E-serien, så den kan jeg ikke rigtig udtale mig om.
MVH
Mads
|