Tilbage til HIFI4ALL.DK 5. juni 2026 | 13:32   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Er det et rigtigt valg... plz help... (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
mich1352
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 Juli 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Sendt: 18 September 2003 kl. 20:53 | IP-adresse registreret  

Hej...

Jeg har bestilt et par Jamo X 870 HT´er, jeg skal mest bruge det til musik, især pop rock og techno, og moderne musik, som bliver spillet på MTV og BOOGIE, og film skal den også bruges, noget LOTR, og noget....

Men jeg er ved at komme lidt i tvil om det et godt valg, for en fra min klasse, siger de er pisse dårlige...

Men hvad syntes I???

Jeg for dem til 3000 kr... Men jeg kan også få et par Jamo E 870, eller E 850 til samme pris...

Mvh Michael..

Til top Vis mich1352's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mich1352

wrong
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 August 2003
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 18 September 2003 kl. 21:26 | IP-adresse registreret  

Hej mich1352

Et godt råd er jo at du altid skal høre,prøve,røre og se tingene inden du bestiller hvis du da ikke kender produktet på forhånd.

Du skal jo heller ikke lytte efter hvad din kammerat siger. Han kan jo kun høre med sine egne ører og ikke dine! Find en butik som har de højtalere du har bestilt og hør dem.

mvh WRONG

Til top Vis wrong's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af wrong Besøg wrong's Websted

madskruse
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 Juni 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 18 September 2003 kl. 21:39 | IP-adresse registreret  

Hej.. igen..

Jeg syntes at hvis man skal have en højtaler af denne type (en hjemmebrugs højtaler med meget bas), så er Cerwin Vega bedre, det er min mening.
Du kan evnt. læse de små anmeldelser der er af højtaleren på www. hifi-import.dk - de siger at det er en "fest-højtaler", så hvis det er det, som du skal bruge den til, så er den god nok. Men hvis din smag mere er til hjemmebioen, så ville jeg købe nogle andre.

Selv har jeg lige købt nogle Heybrook HB3'ere. De er satme lækre. Det er klart den bedste højtaler jeg har hørt op til 5.000kr. Jeg har hørt B&W's 600serie (de nyeste versioner), Dali's Blue serie og et par andre. Men jeg syntes altså at Heybrookerne er de bedste. De koster 2.300kr hos Lydbutikken. Desværre går de ikke særligt langt ned (frekvens), så derfor skal du så nok supplere med en subwoofer til når du ser film... Men de lyder sateme godt!!!
Du kan se dem på www.heybrookspeakers.co.uk
Men kig efter HB3, den lyder bedre end HB4'eren, denne større model (HB4) er ikke lige så vellykket som dens lillebror. Jeg elsker mine!

De er også nemmere at trække end X870'erne - med hensyn til forstærkeren, så er 600E perfekt til denne højtaler rent effekt og lydmæssigt - syntes jeg. Men igen, det er jo en smagsag for nogle! (Nej, dette er ikke et debatoplæg, men MIN mening! - lev med den!)

Jeg kender ikke E-serien, så den kan jeg ikke rigtig udtale mig om.

MVH
Mads
Til top Vis madskruse's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af madskruse

mich1352
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 Juli 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 19 September 2003 kl. 12:10 | IP-adresse registreret  

De højttalere hvad koster de præcis og spiller de bedre en X 870???

Plz svar..

Tak

Til top Vis mich1352's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mich1352

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes