| Sendt: 20 September 2003 kl. 02:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mirovich skrev:
|
Hej Jonas
Har du nogle forslag til hvilken cd-afspiller der kunne være interessant i den prisklasse ? Den skulle gerne lyde bedre end en Rotel RCD-961. Indtil videre har jeg en H/K HD 750 men den er der ikke så meget gang i længere da jeg nok er blevet noget mere kræsen. Den kan simpelthen ikke nå den øverste diskant eller den enderste bas. Rotellen er derimod bedre men lyder lidt for skarp. jeg kunne godt forestille mig et bugdet på op til 7K for en cd-afspiller.
venlig hilsen
Mir
|
|
|
uha det er jo svært at anbefale en cdafspiller hvis du ikke skriver lidt mere hvad du ønsker. Den DVDafspiller skal du kun købe hvis du har en projektor.
Cdafspiller vil jeg anbefale.
Scalahifi har en brugt genki på tilbud lige nu og den kan du garenteret få med garenti og til den pris. Ellers er der Arcams modeller meget musikalske eller hvad med en Densen. Cyrus er sakket lidt bagud af dansen og Naim er for besværlig de er næsten umulige at få til at spille musik men de folk som kan har meget musikalske cdafspiller med naim.
Du skal passe på med ikke at blive imponeret at lyse detaljer som flere og flere af de nye cdafspiller kommer med ja det er næsten blevet et HIFI trend nøøøj det sker noget på toppen den må være velopløst
Mit råd er at tage lidt forskellige plader med hvor du ved der er meget lys musik på og mørk musik og hør hvor store forskelle de forskellige cdafspillere laver på disse parameter. Tag gerne plader med forskellige stilarter og vælg den cdafspiller der får dig længest ind i musikken nyn med slå takten an og se hvor meget du hygger dig. Vælg med dit musikalske hjerte og ikke hjernen.
|