Er der nogen som ved om firmaet har med parallel-import at gøre... jeg har ladet mig fortælle, at man skal holde sig fra parallel-import. Er der nogen der kan fortælle mig om parallel-import og ulempen ved det?
Bruger siden: 08 September 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 908
Sendt: 05 Juli 2005 kl. 11:32 | IP-adresse registreret
http://www.preissuchmaschine.de/psm_frontend/main.asp?produk t=355532 ellers kan du finde den her til 15500kr. det er i tyskland så kan du enten selv hente den eller bestille den via en af forhandlerne digitalo.de er en god forhandler hvor levering og det hele er med og hvor du kan betale pr. efterkrav.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum