| Sendt: 05 Juli 2005 kl. 15:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
hey...
jeg sad lige og kiggede i et T3 blad. og faldte lige over denne
projektor, under overskriften "Billig Hjemmebif". der står den til
6.500.
mit spørgsmål er bare om der er nogen der har erfaring med den? da jeg
mangler en projektor til en xbox. der skal naturligvis både spilles og
vises film fra den. men når jeg har valgt bare at bruge en xbox som
afspiller, så er det jo fordi det ikke nødvendigvis behøver være toppen
af poppen hardware. det billed jeg ser på mit tv er udemærket kvali.
er denne dell projektor et ok bud? eller vil i foreslå en anden ?
__________________ ________________
Peace out
|