| Sendt: 06 Juli 2005 kl. 11:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg bliver efterhånden mere og mere seriøs ang. plasmakøb, og har et par spørgsmål:
Jeg ved godt der har været flere tråde om disse emner, men spørger alligevel; det kunne jo være der er nogle der har nye input.
Hvordan er man stillet garantimæssigt når vi taler om pixelfejl og burn-in?
Når man ser tv sendt i 4:3, vil de sorte bjælker i siderne så skabe burn-in?
Jeg skal bruge skærmen en del til at spille ps2 og xbox, ofte 3-6 timer ad gangen hvor der altid er noget stationært på skærmen. Bekymrer jeg mig unødigt over burn-in?! Jeg ville være træt af, at bruge 25000 kr. på et tv der (hurtig) vil have fejl.
|