Hej folkens.
Efter at have søgt nettet tyndt for anmeldelser om meninger af/om diverse kabler er jeg sq kommet lidt i tvivl. Jeg står nemlig og mangler et godt kabel mellem min effektforstærker og nuværende forforstærker.
Kablet må ikke koste mere end allerhøjest 1000,-, og skal stadigvæk kunne "bruges" når jeg får min forforstærker skiftet ud (hvilket er inden længe). Det skal være min 1 meter og det skal desuden være skærmet rimeligt godt. Har prøvet at have et totalt uskærmet Tara Labs 1100i sat til, med en masse brummen som resultat.
Jeg har selv haft kig på følgende kabler:
Tara Labs Spectrum 1a (Har jeg læst her på forummet skulle være ret kedelig)
Van den Hul The Name / D102 III (Har hørt både godt og skidt om disse)
Black Rhodium Harmony (Dette kender jeg ikke noget til, men når Tapeconnection forhandler det kan det vel ikke være helt ringe)
QED Qunex 4 Silver (Har ikke kunnet finde nogen meninger om dette overhovedet)
Hvis der er nogen, der har erfaringer med Chord og Nordost kabler vil jeg meget gerne høre disse også.. 
Udstyret det skal bruges til er følgende:
Rotel RMB-1075 5-kanals effektforstærker 
Nad T760 Surround reciever 
Dali 606 HT'ere på VM Blackfoots
(Det er altså utroligt som de er livet op siden Rotel'en blev spændt for.)
Jeg vil meget gerne have fat i det mest "ufarvende" kabel til prisen. Det må i hvert fald ikke fremhæve diskantområdet for meget, da mine højttalere er lyse nok i forvejen.
Den bedste løsning ved jeg er at lytte til kablerne selv, men det har jeg altså ikke rigtigt mulighed for, sådan rent transportmæssigt. Desværre. Så det bliver noget hjemtagen over internettet istedet, og så må det briste eller bære.
På forhånd tak
Jannik