Tilbage til HIFI4ALL.DK 21. juni 2026 | 11:39   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Hugoson erfaring med dem? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Primeradk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Januar 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 06 Juli 2005 kl. 16:27 | IP-adresse registreret  

Jeg har fået tilbudt et hugoson tv i 30" eller 32" til 8000,- vil lige undersøge hvilken model det er. Er der nogen der har erfaringer med disse? ghoster de, og er det ellers et godt tv?

Håber på nogen meninger eller erfaringer.

Med hensyn til HDTV eller HDMI, hvilken type stik er det så? JEg kan se Hifiklubben skriver det understøtter det, men kan kun se RGB, DVI og Komponent. Jeg troede HDTV var en anden type?

\René

Til top Vis Primeradk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Primeradk

kiro
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 November 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 09 Juli 2005 kl. 08:13 | IP-adresse registreret  

Hej Primeradk

Jeg fik mit Hugoson HU3221 for nogle dage siden,  det afløste mit Philips CRT9503 med 7 år på bagen, og det jeg indtil nu kan sige så er der en verden til forskel og det til fordel for Hugoson, det har et meget flot og skarpt billed med massere af dybde og farver, der er en masse indstillings muligheder som jeg langt fra har prøver endnu men det kommer hen af vejen.

Placeringen i vores stue gør at der kommer en masse lys lige ind i skærmen, og på det gamle CRT TV kunne man intet se andet end vinduerne der genspejlede sig i glasset. På Hugoson som har en mat overflade er det faktisk muligt at se hvad det er i TV selv om lyset skinner lige ind i det, .

Betragtningsvinklen, tror jeg nok det hedder, er også meget fin selv om man sidde meget ud til siden er der ingen problemer med at se billedet også med de rigtige farver på.

Jeg mener ikke du skal være bange for at prøve det, det er slet ikke så tosset enda. 

Mvh.

kiro

Til top Vis kiro's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kiro Besøg kiro's Websted

gromkaellen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Maj 2005
Lokalitet: Norge
Sendt: 09 Juli 2005 kl. 08:55 | IP-adresse registreret  

Hugosonen har DVI som du trenger for å ta i mot HDTV, så den kan du trykt kjøpe. Du har sikkert hørt om HDMI-inngang. Dette er samme bildesignalet som DVI, men HDMI sender også lyd. Man får overganger fra HDMI til DVI.

Bildemessig så har jeg bare en ting å utsette, og det er at svartnivået ikke er helt 100%, men alikevel vil jeg klasifisere skjemen som "Best-Buy" i denne prisklassen.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes