Forfatter |
|
nhj4 Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 11 December 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3481
|
Sendt: 18 Maj 2006 kl. 15:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
ppp_dk skrev:
Så fik Kaptajnen dælme-dytme bakset nogle lækre monacor stik på drengen http://shop.ccproshop.dk/product.asp?product=29499&sub=0 &page=2 - i dette tilfælde et VDH 300II kabel. Ud med Belden digibøvs og på med VDH. Vor-den-hulen der er bare Van Den HUL igennem! 
STORT lydbillede og blødt og afslappet med MASSER af detaljer og opløsning!
Jeg vender tilbage med flere lytteindtryk, når lodningerne har sat sig!
Mega nice!  
|
|
|
Hej ppp !
De stik liner dem jeg bruger, har kun god arfaring med dem.

|
Til top |
|
|
ppp_dk Forum Bruger

Bruger siden: 14 Juni 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2867
|
Sendt: 18 Maj 2006 kl. 23:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
nhj4 skrev:
ppp_dk skrev:
Så fik Kaptajnen dælme-dytme bakset nogle lækre monacor stik på drengen http://shop.ccproshop.dk/product.asp?product=29499&sub=0 &page=2 - i dette tilfælde et VDH 300II kabel. Ud med Belden digibøvs og på med VDH. Vor-den-hulen der er bare Van Den HUL igennem! 
STORT lydbillede og blødt og afslappet med MASSER af detaljer og opløsning!
Jeg vender tilbage med flere lytteindtryk, når lodningerne har sat sig!
Mega nice!  
|
|
|
Hej ppp !
De stik liner dem jeg bruger, har kun god arfaring med dem.

|
|
|
Ja, de er rigtig lækre og nemme at arbejde med. Kan skilles af i 5 stumper og skrærmen skal ikke loddes på, men bliver klemt fast når man til slut tilspænder det lille grå bagstykke!
|
Til top |
|
|
ppp_dk Forum Bruger

|
Sendt: 18 Maj 2006 kl. 23:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, så blev der handlet lidt igen. Endnu en drejebænk (og inden at Pink Triangle LPT er ankommet ). Den Pink ryger til salg lige så snart den ankommer til matriklen, thi Kaptajnen har købt en dejlig gammel Luxer maskine med håndsving!
 Luxman PD300 (SME armbase og ikke den som er vist her)
|
Til top |
|
|
Henrik300 Forum Bruger

Bruger siden: 22 Februar 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3209
|
Sendt: 18 Maj 2006 kl. 23:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hallo kapitain
Tillykke med ploven den er sku flot. En RIGTIG grammofon __________________ Hilsen Henrik
|
Til top |
|
|
ppp_dk Forum Bruger

|
Sendt: 18 Maj 2006 kl. 23:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Henrik300 skrev:
Hallo kapitain
Tillykke med ploven den er sku flot. En RIGTIG grammofon
|
|
|
Takker!
Må indrømme at jeg altid har haft en svaghed for store tunge skrumler af grammofoner! 
Nu mangler jeg jo "bare" en SME arm og PU, men det haster slet ikke idet jeg først skal have lidt ro på herhjemme efter den turbolente udskifteri i mit setup det sidste halve år - alt er faktisk skiftet!
|
Til top |
|
|
Henrik300 Forum Bruger

Bruger siden: 22 Februar 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3209
|
Sendt: 18 Maj 2006 kl. 23:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja der har godt nok været fart på bytteriet .
Det er jo en del af "gamet" og den evige udskiftningstrang __________________ Hilsen Henrik
|
Til top |
|
|
ppp_dk Forum Bruger

|
Sendt: 18 Maj 2006 kl. 23:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
kyhn Forum Bruger

Bruger siden: 05 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3396
|
Sendt: 19 Maj 2006 kl. 07:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
ppp_dk skrev:
Henrik300 skrev:
Hallo kapitain
|
|
|
Takker!
Må indrømme at jeg altid har haft en svaghed for store tunge skrumler af grammofoner! 
Nu mangler jeg jo "bare" en SME arm og PU, men det haster slet ikke idet jeg først skal have lidt ro på herhjemme efter den turbolente udskifteri i mit setup det sidste halve år - alt er faktisk skiftet!
|
|
|
Ship o´ høj
Ja den håndsvingsdrevede plov var nu nok ikke så dum! Og så fulgte der jo 3 pilsnere med i prisen Har du fundet en arm, det er jo lææænge siden det var i går så noget må der da være sket
|
Til top |
|
|
ppp_dk Forum Bruger

|
Sendt: 19 Maj 2006 kl. 07:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
kyhn skrev:
ppp_dk skrev:
Henrik300 skrev:
Hallo kapitain
|
|
|
Takker!
|
|
|
Ship o´ høj og helledussedig!
Ja den håndsvingsdrevede plov var nu nok ikke så dum! Og så fulgte der jo 3 pilsnere med i prisen Ja man kan ikke kalde mig for "Poul 1/2-pris" af åbenlyse årsager. Desuden var det desværre kun en hund (VUF?!) denne gang! Har du fundet en arm, det er jo lææænge siden det var i går så noget må der da være sket 1. tilbud på en brugbar arm lå allerede i indbakken 15 ns efter at jeg havde postet mit indlæg med Luxemanden!  |
|
|
Klart skib herfra!
|
Til top |
|
|
Spencer Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6374
|
Sendt: 19 Maj 2006 kl. 07:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
kyhn Forum Bruger

Bruger siden: 05 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3396
|
Sendt: 19 Maj 2006 kl. 07:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
ppp_dk Forum Bruger

|
Sendt: 19 Maj 2006 kl. 07:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Spencer Udelukket fra forum

Status: Offline Indlæg: 6374
|
Sendt: 19 Maj 2006 kl. 07:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
ppp_dk Forum Bruger

|
Sendt: 19 Maj 2006 kl. 10:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spencer skrev:
ppp_dk skrev:
kyhn skrev:
Spencer skrev:
ppp_dk skrev:
kyhn skrev:
Har du fundet en arm, det er jo lææænge siden det var i går så noget må der da være sket 1. tilbud på en brugbar arm lå allerede i indbakken 15 ns efter at jeg havde postet mit indlæg med Luxemanden!  |
|
|
|
|
|
Tilbud ? Hmm... den koster nok en halv arm. hir-hidr-hidr! |
|
|
ja hvis tilbuddet er fra poul halv.... hehe! Øj hvor er det tidligt til den slags humor |
|
|
Det er jo Fredag!!! Det bliver en god dag! Især, hvis min DTI kommer idag! |
|
|
Uha, så lukker Kaptajnen sig jo inde i kabyssen, i dagevis.  Oj oj, så skal hele pladesamlingen høres igen, og vi hører ikke fra Kaptajnen i lange tider.  Ork ja! Så let slipper I skam ikke, nemlig nej! |
|
|
|
Til top |
|
|
ppp_dk Forum Bruger

|
Sendt: 19 Maj 2006 kl. 10:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der kom en flot pakke idag på Kaptajnens arbejde. Den er SÅ flot pakket ind som jeg nogensinde husker det, men Kaptajnen er jo også halvgammel &halvsur (HG&HS) - det bliver en LANG dag før jeg kommer hjem og får taget billeder af den (vi kan jo ikke snyde alle dem, som ELSKER at se pakker forfra/bagfra i alle afskygninger). Glæder mig til at tage billederne! 
Hvis det bare bliver halvt så spændende at lytte til dimsen, som glæden ved tanken om den flotte pakke så er det ikke halvskidt....
Glæd jer til billederne af KASSEN!
Lytteindtryk kommer i anden række.
Billeder af selve apparatet er slet ikke på listen over prioriterede aktiviteter! 
Det bliver en god dag!
|
Til top |
|
|
Kurt von Kubik Udelukket fra forum

Bruger siden: 14 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 5656
|
Sendt: 19 Maj 2006 kl. 10:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
ppp_dk skrev:
Der kom en flot pakke idag på Kaptajnens arbejde. Den er SÅ flot pakket ind som jeg nogensinde husker det, men Kaptajnen er jo også halvgammel &halvsur (HG&HS) - det bliver en LANG dag før jeg kommer hjem og får taget billeder af den (vi kan jo ikke snyde alle dem, som ELSKER at se pakker forfra/bagfra i alle afskygninger). Glæder mig til at tage billederne! 
Hvis det bare bliver halvt så spændende at lytte til dimsen, som glæden ved tanken om den flotte pakke så er det ikke halvskidt....
Billeder af selve apparatet er slet ikke på listen over prioriterede aktiviteter! 
Det bliver en god dag! |
|
|
Hvad indeholdt kassen så? 2 kolde eller en DTI med I2S kabel? Er der forøvrigt I2S på DDE 1.1? Har du haft låget af DDE 1.1 og er der opamps i den, i givet fald hvilke?
|
Til top |
|
|
ppp_dk Forum Bruger

|
Sendt: 19 Maj 2006 kl. 10:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kurt von Kubik skrev:
ppp_dk skrev:
Det bliver en god dag! |
|
|
Ohøj i redningsbåden, Grandonkel af 2. grad! Hvad indeholdt kassen så? Det vides endnu ikke! Alt lige fra mursten til byggeaffald, hvis jeg er uheldig. Sådan er det med "lykkeposer". Nej, hvis pakken SKULLE vise sig at indeholde, det som jeg har forventning om, skulel det meget gerne være en DTI (den gamle). 2 kolde eller en DTI med I2S kabel? Kawler har jeg sikret mig hos en af Grandonklerne af 3. grad da jeg købte PS2 (Playstation 2 )! Er der forøvrigt I2S på DDE 1.1? Det tror jeg ikke for betyder det ikke at man er tvunget til at køre med både DAC og DTI, thi det er jeg IKKE! |
|
|
Med høflig hilsen fra Grandonkel af 1. grad, som iøvrigt kører med klatten idag!
|
Til top |
|
|
L.B. Forum Bruger

Status: Offline Indlæg: 6296
|
Sendt: 19 Maj 2006 kl. 11:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kurt von Kubik skrev:
Er der forøvrigt I2S på DDE 1.1? |
|
|
Nope, det er strømstik med "mini-jack".
|
Til top |
|
|
Kurt von Kubik Udelukket fra forum

Bruger siden: 14 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 5656
|
Sendt: 19 Maj 2006 kl. 17:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har I haft låget af banditten?
|
Til top |
|
|
ppp_dk Forum Bruger

|
Sendt: 19 Maj 2006 kl. 17:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kurt von Kubik skrev:
Har I haft låget af banditten? Nej! |
|
|
Jeg har nu konstateret at der er I2S på både DDE 1.1 og DTI (udover RCA plugs)!
Hvad kan jeg med dette?
Kan det betale sig at prøve at forbinde dem indbyrdes med I2S kabel (nu har jeg dog ikke ét - endnu)?
Hvad er I2C - er det I-i-anden-C-bus?
|
Til top |
|
|