Forfatter |
|
ppp_dk Forum Bruger

Bruger siden: 14 Juni 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2867
|
Sendt: 06 Juni 2006 kl. 12:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
L.B. skrev:
kyhn skrev:
Hvornår er det noget der kan bruges til noget? |
|
|
Lytteindtryk kommer nok sammen med billeder på side 1  |
|
|
Hvis ikke jeg når det inden fredag, så står den her lidt endnu (til test)!
|
Til top |
|
|
Spencer Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6374
|
Sendt: 06 Juni 2006 kl. 12:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
ppp_dk skrev:
Synd at han ikke kan logge ind på siden her og kommentere... |
|
|
Hmm... hvorfor nu ikke det ? Han kan vel oprette en profil, som alle andre ?
|
Til top |
|
|
L.B. Forum Bruger

Status: Offline Indlæg: 6296
|
Sendt: 06 Juni 2006 kl. 12:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
ppp_dk skrev:
Hvis ikke jeg når det inden fredag, så står den her lidt endnu (til test)!  |
|
|
Jamen dog - klasse D til stede i huset når AA-klubben skal mødes. Hvad skal det dog ikke blive til 
|
Til top |
|
|
ppp_dk Forum Bruger

|
Sendt: 06 Juni 2006 kl. 12:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
L.B. skrev:
ppp_dk skrev:
Hvis ikke jeg når det inden fredag, så står den her lidt endnu (til test)!  |
|
|
Jamen dog - klasse D til stede i huset når AA-klubben skal mødes. Hvad skal det dog ikke blive til  Ja, så må vi se hvordan DET går! |
|
|
|
Til top |
|
|
ppp_dk Forum Bruger

|
Sendt: 06 Juni 2006 kl. 12:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spencer skrev:
ppp_dk skrev:
Synd at han ikke kan logge ind på siden her og kommentere... |
|
|
Hmm... hvorfor nu ikke det ? Han kan vel oprette en profil, som alle andre ? |
|
|
Lars har skam en profil (LCaudio, men mon han stadig vil bruge den)...
Så opret du bare en ny profil, Lars!
Hvad med dexa?  EDIT-EDIT-EDIT: Dexa er desværre optaget! Køb ham ud, Lars! 
|
Til top |
|
|
ppp_dk Forum Bruger

|
Sendt: 06 Juni 2006 kl. 13:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Oki, en fra hoften...
Indtryk fra den nye NewClassD forstærker:
- Noget fremme i skoene, hvilket "moderne" musik til de unge sikkert vil finde ganske besnærende!
- Mange detaljer, men savner lige den sidste snert af transparens og letflydenhed...
- En anelse "tynd" i bunden - savner fx mere krop på fx en kontrabas
Ikke en dårlig forstærker, som absolut giver meget for pengene vil jeg sige.
En sjov detalje er at man selv kan beslutte sig for om man vil have lokal eller global modkobling.
Klasse D bliver altså bedre og bedre hele tiden, men der er stadig et bette stykke vej endnu, før det bliver rigtigt godt. Det skal nok komme - og husk dette er stadig en prototype, så deeet! 
Min Namit bliver dog stadig i setup'et som sagerne står nu (hvilket jeg også havde regnet med)! 
|
Til top |
|
|
kyhn Forum Bruger

Bruger siden: 05 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3396
|
Sendt: 06 Juni 2006 kl. 13:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
ppp_dk skrev:
Oki, en fra hoften...
- Noget fremme i skoene, hvilket "moderne" musik til de unge sikkert vil finde ganske besnærende!
- Mange detaljer, men savner lige den sidste snert af transparens og letflydenhed...
En sjov detalje er at man selv kan beslutte sig for om man vil have lokal eller global modkobling.
Klasse D bliver altså bedre og bedre hele tiden, men der er stadig et bette stykke vej endnu, før det bliver rigtigt godt. Det skal nok komme - og husk dette er stadig en prototype, så deeet! 
Min Namit bliver dog stadig i setup'et som sagerne står nu!  |
|
|
spændende, den må jeg ligge øre til en dag (eller måske ører  endda)
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 06 Juni 2006 kl. 13:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
ppp_dk skrev:
Oki, en fra hoften...
|
|
Nu er det jo så én ting, det med modulerne. Men der er jo rige muligheder, for at bygge en mere eller mindre ambitiøs strømforsyning til. Har du fået lov at vise fotos fra opbygningen, eller ?
|
Til top |
|
|
ppp_dk Forum Bruger

|
Sendt: 06 Juni 2006 kl. 13:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spencer skrev:
ppp_dk skrev:
Oki, en fra hoften...
|
|
Nu er det jo så én ting, det med modulerne. Men der er jo rige muligheder, for at bygge en mere eller mindre ambitiøs strømforsyning til. Det er korrekt - der er vist ikke lavet så meget ud af denne forsyning... Har du fået lov at vise fotos fra opbygningen, eller ? Jeg har ikke fået spurgt ham - så det må vente indtil jeg får tilladelsen... |
|
|
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 06 Juni 2006 kl. 13:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det kunne meget vel tænkes, at Lars Clausen kommer med flere forslag, og muligheder til opbygning af strømforsyningen, afhængig af økonomi, og ambitioner.
|
Til top |
|
|
ppp_dk Forum Bruger

|
Sendt: 06 Juni 2006 kl. 13:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spencer skrev:
Det kunne meget vel tænkes, at Lars Clausen kommer med flere forslag, og muligheder til opbygning af strømforsyningen, afhængig af økonomi, og ambitioner. |
|
|
Fx netop valget af OP-AMPS (ups der var den igen  ) kan jo foretages alt efter application!
Hvem ved måske kommer der en analog opbygget udgave... 
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 06 Juni 2006 kl. 23:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
L.B. Forum Bruger

|
Sendt: 12 Juni 2006 kl. 11:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Peter,
Vil da lige helt offentligt sige tak for sidst. Det var en super aften og jeg tør godt sige, at dit set-up er et af de bedste jeg til dato har hørt. Der kan altid små-justeres, men du er virkelig nået langt 
|
Til top |
|
|
ppp_dk Forum Bruger

|
Sendt: 12 Juni 2006 kl. 17:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
L.B. skrev:
Hej Peter,
Vil da lige helt offentligt sige tak for sidst. Selv tak - bare vi nu ikke får huller i tænderne! 
Det var en super aften Yessør! 
og jeg tør godt sige, at dit set-up er et af de bedste jeg til dato har hørt. Ja, som ægte jyde vil jo jo heller ikke anfægte at det nok ikke er helt værst!  
Der kan altid små-justeres, men du er virkelig nået langt Takket være Kubbi og endnu en anonym audio alkoholiker, som lige har fået det "sidste" på plads! 
Apropos "små" justeringer gav det faktisk trykken for ørerne da den førnævnte AA member stod i åbningen mod køkken/alrummet!
Faktisk har det inspireret mig til at gå på jagt efter en skydedør eller fransk dør. Den sidstnævnte er mere konesikker, men også glasfyldt...
Dette for at få trykopbygning i stuen og at basserne ser ind i samme akustiske impedans!
Lidt planter hist og pist og andre tricks til at fjerne de "sidste" unoder/"højttalere" i mit lytterum... |
|
|
|
Til top |
|
|
ppp_dk Forum Bruger

|
Sendt: 12 Juni 2006 kl. 17:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Her er lige et par billeder fra vores TOGA party:
 http://peecee.dk/index.php?id=43247&noresize=yes (større billede)
Man ser faktisk at en af AA brødrene gik i panik over blitzen sprang at han tabte "benklæderne" i farten! 
Faktisk sprang en anden (også anonym) op på brændeovnen i panik!
Her blev han beordret til at blive resten af aftenen, idet lyden faktisk blev bedre på netop denne konto!
Bemærk sågar den piercing tang, som ligger på gulvet! Uden den havde det været svært at tøjle togaerne!
Nedestående billede skulle helst vise hele AA banden, men pga at udløsningstiden blev sat på 10 timer istedet for 10 sekunder, var alle taget hjem netop som dette billede kom i kassen!
 http://peecee.dk/index.php?id=43248&noresize=yes (større billede)
Det skal lige retfærdighedsvis nævnes at der blev fuldtanket med indtil flere piller-pallere undervejs!
|
Til top |
|
|
L.B. Forum Bruger

|
Sendt: 12 Juni 2006 kl. 21:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
ppp_dk skrev:
Faktisk har det inspireret mig til at gå på jagt efter en skydedør eller fransk dør. Den sidstnævnte er mere konesikker, men også glasfyldt... |
|
|
Faktisk er det hvad jeg skulle huske mig selv på at foreslå dig. 
ppp_dk skrev:
Det skal lige retfærdighedsvis nævnes at der blev fuldtanket med indtil flere piller-pallere undervejs! |
|
|
Det tør siges. I er godt nok længe op ovre i Jylland og så synes jeg det var flere øl med gashåndtag end der sædvanligvis er her på øen 
Hvad hed den fantastiske Poul Dissing CD som vi hørte det religiøse musik fra?
|
Til top |
|
|
ppp_dk Forum Bruger

|
Sendt: 12 Juni 2006 kl. 21:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
L.B. skrev:
ppp_dk skrev:
Faktisk har det inspireret mig til at gå på jagt efter en skydedør eller fransk dør. Den sidstnævnte er mere konesikker, men også glasfyldt... |
|
|
Faktisk er det hvad jeg skulle huske mig selv på at foreslå dig. 
ppp_dk skrev:
Det skal lige retfærdighedsvis nævnes at der blev fuldtanket med indtil flere piller-pallere undervejs! |
|
|
Det tør siges. I er godt nok længe op ovre i Jylland og så synes jeg det var flere øl med gashåndtag end der sædvanligvis er her på øen 
Hvad hed den fantastiske Poul Dissing CD som vi hørte det religiøse musik fra? Den signede dag (FXCD 229) med Iver Kleive, Povl Dissing og Knut Reiersrud - pladeselskabet heder Kirkelig Kulturverksted http://www.kkv.no Vi hørte track 6, Dejlig er den himmelblå
Fra samme serie kan jeg også anbefale "Himmelskip", som har mere hul igennem - hvaba! 
Tror også at det var "Blå Koral", som der blev anbefalet i løbet af aftenen - den sidstnævnte vandt Norsk Grammy award i 1991... Den må jeg vist også have fat i... |
|
|
|
Til top |
|
|
Trommelum Lukket konto

Konto lukket efter brugers ønske
Bruger siden: 06 September 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 97
|
Sendt: 13 Juni 2006 kl. 09:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
ppp_dk skrev:
Her er lige et par billeder fra vores TOGA party:
 http://peecee.dk/index.php?id=43247&noresize=yes (større billede)
Man ser faktisk at en af AA brødrene gik i panik over blitzen sprang at han tabte "benklæderne" i farten! 
Faktisk sprang en anden (også anonym) op på brændeovnen i panik!
Her blev han beordret til at blive resten af aftenen, idet lyden faktisk blev bedre på netop denne konto!
Bemærk sågar den piercing tang, som ligger på gulvet! Uden den havde det været svært at tøjle togaerne!
Nedestående billede skulle helst vise hele AA banden, men pga at udløsningstiden blev sat på 10 timer istedet for 10 sekunder, var alle taget hjem netop som dette billede kom i kassen!
 http://peecee.dk/index.php?id=43248&noresize=yes (større billede)
Det skal lige retfærdighedsvis nævnes at der blev fuldtanket med indtil flere piller-pallere undervejs!
|
|
|
Fy, Peter!!
Hvordan kan du dog finde på at binde konen i skorstenen yil brændeovnen, bare fordi AA klubben samles til lidt hygge og musik????
Mvh. __________________ Nyd musikken!!!
|
Til top |
|
|
ppp_dk Forum Bruger

|
Sendt: 16 Juni 2006 kl. 16:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Acer Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3734
|
Sendt: 17 Juni 2006 kl. 09:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Monsterogel , subbas og energi i bunden der vil noget..... . Absolut et klart must have for os basfreaks til reference . Har du købt din direkte ved Dorian ? __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
Til top |
|
|