| Forfatter |
|
Winta Forum Bruger

Bruger siden: 16 Juli 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 103
|
| Sendt: 16 Juli 2005 kl. 20:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu har jeg længe kigget rundt i forummet og set en masse flotte hjemme biografer og er blevet helt misundelig, ville ønske jeg havde økonomi til det samme. Men det er vel bare et spørgsmål om priotering og tålmodighed :)
Men grunden til jeg skriver er faktisk at jeg har fået tilbudt et par projektorer og ville høre hvad i sagde til dem, evt. gav mig et hint om hvad jeg burde vælge :)
Den skal bare bruges til hjemme bio, altså bare til at se et par dvd'er på i ny og næ fra computeren.
Skriver også hvor meget jeg skal give for dem, så i har en forsteåelse for hvorfor det lige er disse jeg kigger på.
Sharp PG-B10S - 19" dell fladskærm + 2300 (værdi: 4600)
SHARP PG-C20XE - 19" dell fladskærm + 5200 (værdi: 7500)
Sanyo Z3 - min Znote 120SL (værdi: 13k)
er der evt. nogen af dem her der er noget værd:
Infocus X1, Panasonic PT-LM2E, Hitachi CP X275, Panasonic PT-AE100, Panasonic PT-LM2E, Epson 600.
og lige et spørgsmål mere, kan man godt bare skyde en projektor op på et hvidt savsmulds tapet eller skal man bruge et lærred, ved godt det er det optimale, men indtil man får råd, kan man så godt klare sig uden?
|
| Til top |
|
| |
Bluesky Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1141
|
| Sendt: 17 Juli 2005 kl. 01:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Winta skrev:
Sharp PG-B10S - 19" dell fladskærm + 2300 (værdi: 4600)SHARP PG-C20XE - 19" dell fladskærm + 5200 (værdi: 7500) Sanyo Z3 - min Znote 120SL (værdi: 13k) |
|
|
Hvordan skal det her forstås?
Winta skrev:
og lige et spørgsmål mere, kan man godt bare skyde en projektor op på et hvidt savsmulds tapet eller skal man bruge et lærred, ved godt det er det optimale, men indtil man får råd, kan man så godt klare sig uden? |
|
|
Ja det kan du godt.
|
| Til top |
|
| |
WalrosMcFisk Forum Bruger

Bruger siden: 04 December 2004
Status: Offline Indlæg: 7
|
| Sendt: 17 Juli 2005 kl. 02:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bluesky skrev:
Winta skrev:
Sharp PG-B10S - 19" dell fladskærm + 2300 (værdi: 4600)
Sanyo Z3 - min Znote 120SL (værdi: 13k)
|
|
|
Hvordan skal det her forstås?
Hvad han får: SHARP PG-C20XE Hvad han giver: 19" dell fladskærm + 5200,- De ting han giver har så en værdi af 7500,-
Winta skrev:
og lige et spørgsmål mere, kan man godt bare skyde en projektor op på et hvidt savsmulds tapet eller skal man bruge et lærred, ved godt det er det optimale, men indtil man får råd, kan man så godt klare sig uden?
|
|
|
Ja det kan du godt. |
|
|
|
| Til top |
|
| |
Bluesky Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1141
|
| Sendt: 17 Juli 2005 kl. 03:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sanyo Z3 er helt klart den bedste til hjemme bio.
Jeg har lidt svært ved at forholde mig til dine bytte priser. Hvis du skal give 13k for en brugt Z3 synes jeg det er for meget. Når du skriver værdien for din Znote er det nyprisen eller hvad du kan sælge den for nu?
|
| Til top |
|
| |
netbjarne Forum Bruger

Bruger siden: 23 August 2004 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 263
|
| Sendt: 17 Juli 2005 kl. 07:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
en z3 kan fås for 9200 i tyskland __________________ Med venlig hilsen
Bjarne
|
| Til top |
|
| |
Winta Forum Bruger

|
| Sendt: 17 Juli 2005 kl. 10:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bluesky > Ja, vil også helst have en Z3, men har jo ikke lige pengene, derfor vil jeg bytte min bærbare som koster lige over 14k for ny pt. netbjarn > urgh, det var noget billigere end her hjemme, trist jeg ikke har så meget lige nu. Hvor henne i tyskland? Har set en andne der købte sin i tysklan, men det var på et tysk site, og har aldrig haft tysk så var lidt på herrens mark..
|
| Til top |
|
| |
Winta Forum Bruger

|
| Sendt: 17 Juli 2005 kl. 10:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
og til de to første indlæg så er det sefølig mig der får en projektor, og det ud fra er hvad jeg giver for det :)
|
| Til top |
|
| |
netbjarne Forum Bruger

|
| Sendt: 17 Juli 2005 kl. 11:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
netbjarne Forum Bruger

|
| Sendt: 17 Juli 2005 kl. 11:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg glemte lige at sige at flere af de tyske internet butikker har engelske versioner af deres websites. Prøv f.eks technikdirect.de - der er nationale flag øverst, klik på dem og du kan vælge sprog og valuta, nemmere kan det da ikke være.
Har selv købt pj i england da den lige kom frem og kostede 17k herhjemme. Det forløb helt problemfrit. Desværre er der af een eller anden grund meget stor prisforskel mellem dk og vores nabolande, også mere end momsforskellen kan forklare. __________________ Med venlig hilsen
Bjarne
|
| Til top |
|
| |
Winta Forum Bruger

|
| Sendt: 17 Juli 2005 kl. 11:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
haha, selvfølgelig kender jeg pris databaser :P hvade bare ikke lige tænkt på det :P og så er jeg også lidt nervøs for bare at handle sådan over et tysk site, men nogen der kan foreslå et?
Ja sådan er det jo med alt, især intenet nu vi er ved deT ;)
|
| Til top |
|
| |
netbjarne Forum Bruger

|
| Sendt: 17 Juli 2005 kl. 12:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er masser af tråde om at handle i tyskland og england, søg og du skal finde! - Der er nogle der har benyttet sig af at betale pr. efterkrav, så er risikoen mindre - personlig betalte jeg med visa. Efterfølgende support kan vise sig mere besværlig ved handel i udlandet, men personlig har jeg kun gode erfaringer - det er dog et element man skal tage med i sine betragtninger. Held og lykke med projektet :-) __________________ Med venlig hilsen
Bjarne
|
| Til top |
|
| |
Winta Forum Bruger

|
| Sendt: 17 Juli 2005 kl. 12:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
jo tak, jeg er ved at prøve at finde økonomi til det, når nu alle roser den projektor sådan, så må der være noget om den er god.
|
| Til top |
|
| |