Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 22:36   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Gamle B&O højttalere (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Rasmus Jagd
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 Juli 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 19
Sendt: 17 Juli 2005 kl. 16:21 | IP-adresse registreret  

Jeg er kommet i besiddelse af et par naesten 20 år gamle B&O hoejtalere af modellen Beovox x35. Jeg er lidt i tvivl om hvordan jeg skal bruge dem. For enden af ledningerne paa dem sidder der en type stik, som jeg aldrig har set foer. Kan jeg ikke bare skaere stikkene af, og så stikke de to flossede ender i min nuvaerende forstaerker, som jeg har gjort med mine nuvaerende hoejtalere?

Altsaa, der gaar en ledning fra hver hoejtaler som hver består af 2 ledninger. Det er det samme med mine nuvaerende hoejtalere, hvor ledningerne bare ender i 2 flossede ender. Den ene er stukket i et + hul og den andet i et - hul. Forskellen paa de to typer høoejtalere er vel ikke så stor, at det ikke burde virke, vel?

Haaber i kan hjælpe, da jeg gerne vil se om sådan nogle gamle hoejtalere kan være gode nok trods alderen.

Er forresten ny her, og ved aerligt talt ikke meget om den slags, så jeg haabede bare lige at i kunne hjaelpe mig med dette lille problem.
Til top Vis Rasmus Jagd's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rasmus Jagd
 
Rasmus Jagd
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 Juli 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 19
Sendt: 17 Juli 2005 kl. 16:52 | IP-adresse registreret  

Kom nu. Er det ikke et meget grundlæggende spørgsmål? Jeg føler mig ihvertfald som en noob ved at spørge .
Til top Vis Rasmus Jagd's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rasmus Jagd
 
Jesper Juul
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 3139
Sendt: 17 Juli 2005 kl. 16:58 | IP-adresse registreret  

Hej Rasmus

Velkommen til, kan du ikke lige få styr på dit tegnsæt problem, det er næsten komplet umuligt at læse din tekst ?



__________________
Jesper Juul
Til top Vis Jesper Juul's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jesper Juul
 
Rasmus Jagd
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 Juli 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 19
Sendt: 17 Juli 2005 kl. 17:01 | IP-adresse registreret  

Øøøhm, jeg er ikke helt sikker på at jeg forstår hvad du mener. Er mine sætninger for lange og uoverskuelige, eller hva'? Jeg synes da det ser ok læseligt ud. Har omformuleret det lidt nu.
Til top Vis Rasmus Jagd's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rasmus Jagd
 
FreZh
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Ansat hos Dali

Bruger siden: 07 August 2004
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 550
Sendt: 17 Juli 2005 kl. 17:06 | IP-adresse registreret  

Nej, men du har en massere mærkelige tegn der hvor der skal stå æ, ø og å.

Og så må du også være lidt mere tålmodig mht. svartider. 30min er ikke lang tid.
Til top Vis FreZh's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af FreZh
 
Rasmus Jagd
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 Juli 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 19
Sendt: 17 Juli 2005 kl. 17:09 | IP-adresse registreret  

Jeg kan ikke se jeres AE, OE og AA. Ved ikke hvorfor, men tror ikke lige at det er noget jeg kan rette. Jeg kunne bare ikke forstaa, at der var så mange der laeste traaden, uden at der kom et svar, men det forstaar jeg jo saa nu. Sorry! Vil nu gøre det paa den gammeldags maade med de tre bogstaver. Altså AE, OE og AA.
Til top Vis Rasmus Jagd's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rasmus Jagd
 
Rasmus Jagd
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 Juli 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 19
Sendt: 17 Juli 2005 kl. 17:40 | IP-adresse registreret  

Naah. Fik at vide af en anden gut på EDBPriser at der intet var i vejen for det. Og de lyder faneme godt i forhold til det jeg havde før! Men tak for hjælpen alligevel.
Til top Vis Rasmus Jagd's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rasmus Jagd
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes