Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 16:09   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: SA-510 = SA-510AV??? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Hr Bobbel Basse
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 Juli 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 99
Sendt: 17 Juli 2005 kl. 18:21 | IP-adresse registreret  

Hej.

Jeg har været rundt på internettet for at finde info og priser på SA-510 og centerversionen SA-510AV.

Jeg har fundet en side (ikke nødvendigt at nævne navnet) hvor de sælger SA ht'ere. De fører både SA-510 og SA-510AV, men til to forskellige priser (den ene til 1998,- pr stk og den anden til 3998,-pr stk)??? Mig bekendt er det en og samme højttaler, blot er der den forskel at logoet på frontstoffet er flyttet.

Mit spørgsmål er om disse ht'ere er ens eller er der forskel?

Hilsen

Stefan

P.s Jeg vil selvfølgelig kontakte forretningen ang. prisen.



__________________
Mmmmmm...Virtual food.
Samsung PS-42C7H
H/K AVR630
KEF Q5, Q9c, Q compact
KEF 3000
Til top Vis Hr Bobbel Basse's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hr Bobbel Basse
 
ManicMiner
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 24 November 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 3488
Sendt: 17 Juli 2005 kl. 18:39 | IP-adresse registreret  

Meg bekjent er den eneste forskjellen plasseringen av logoen på frontstoffet. Prisen skal være den samme
Til top Vis ManicMiner's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ManicMiner
 
KimHRasmussen
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 14 April 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 756
Sendt: 17 Juli 2005 kl. 18:59 | IP-adresse registreret  

På visse sider står prisen nævnt som en sætpris. Her skriver nogen dog, at f.eks. 720'eren også føres som en center-højtaler under navntet 720-AV. Prisen må så være den halve. Andet giver ingen mening, da det jo er den samme højtaler.

Til top Vis KimHRasmussen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af KimHRasmussen Besøg KimHRasmussen's Websted
 
Hr Bobbel Basse
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 Juli 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 99
Sendt: 17 Juli 2005 kl. 21:41 | IP-adresse registreret  

Tak for svaret begge to.Smile

Jeg ringer til dem i morgen og spørger om det er en fejl på deres hjemmeside.

Hilsen

Stefan



__________________
Mmmmmm...Virtual food.
Samsung PS-42C7H
H/K AVR630
KEF Q5, Q9c, Q compact
KEF 3000
Til top Vis Hr Bobbel Basse's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hr Bobbel Basse
 
TapeConnection
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter brugers ønske!

Bruger siden: 30 November 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 4163
Sendt: 18 Juli 2005 kl. 10:53 | IP-adresse registreret  

Hr Bobbel Basse skrev:
Jeg har fundet en side (ikke nødvendigt at nævne navnet) hvor de sælger SA ht'ere. De fører både SA-510 og SA-510AV, men til to forskellige priser (den ene til 1998,- pr stk og den anden til 3998,-pr stk)??? Mig bekendt er det en og samme højttaler, blot er der den forskel at logoet på frontstoffet er flyttet.

Det er sådan set meget naturligt at skrive det sådan, da SA-510 leveres som sæt, mens SA-510AV leveres som enkeltstyk.



__________________
Mvh. TC
www.tapeconnection.dk

Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
Til top Vis TapeConnection's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TapeConnection Besøg TapeConnection's Websted
 
Hr Bobbel Basse
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 Juli 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 99
Sendt: 18 Juli 2005 kl. 11:43 | IP-adresse registreret  

Hej Otto

Jeg havde det meget på fornemmelsen, Embarrassed men blev i tvivl da der stod at prisen var ved køb af 1, på både SA-510 og SA-510AV. Der stod ikke at den ene pris var pr sæt.

Takker mange gange for svaret. Big smile



__________________
Mmmmmm...Virtual food.
Samsung PS-42C7H
H/K AVR630
KEF Q5, Q9c, Q compact
KEF 3000
Til top Vis Hr Bobbel Basse's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hr Bobbel Basse
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes