| Forfatter |
|
claus64 Forum Bruger

Bruger siden: 29 August 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 74
|
| Sendt: 18 Juli 2005 kl. 12:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Administrator Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3105
|
| Sendt: 18 Juli 2005 kl. 12:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dejligt nyt!!!
|
| Til top |
|
| |
claus64 Forum Bruger

|
| Sendt: 18 Juli 2005 kl. 14:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeps, så mangler vi bare at TDC kommer med på vognen og får smidt en ny box på gaden der understøtter HDTV, samt får HD1 og CanalDigital med i pakken ;)
En TDC HDTV pakke... Mmmmmmm, Det ville være guf til efterårets regn og kulde.
Men det bliver nok ved drømmen i et par år endnu
|
| Til top |
|
| |
hans123 Forum Bruger

Bruger siden: 18 Marts 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1050
|
| Sendt: 25 Juli 2005 kl. 14:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
hmmm Så kommer jeg nok til at smide en parabol op 
Hans
|
| Til top |
|
| |
blackhawk Forum Bruger

Bruger siden: 19 December 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1256
|
| Sendt: 25 Juli 2005 kl. 14:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
perejvind Forum Bruger

Bruger siden: 27 November 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2488
|
| Sendt: 26 Juli 2005 kl. 21:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kan næsten ikke vente  __________________ I like techno - UNPLUGGED!
|
| Til top |
|
| |
claus64 Forum Bruger

|
| Sendt: 26 Juli 2005 kl. 22:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja det er kanon, selvom svaret fra TDC er temmeligt "uldent". Specielt i det vi ved at de kan annoncere ny hardware 6 mdr før det skal gå i luften for så at aflyse det hele 4 måneder senere (Her tænker jeg på deres Movie On Demand box der skulle køre over ADSL nettet. Men er den egentlig kommet nu eller er det "bare" normal tv).
Nå men jeg er i hvertfald glad for at Computerworld fulgte op på min mail (det er mig der er læseren), og håber han går i gang med de utallige andre emner han kunne tage op ang. digital TV.
VH CLaus
|
| Til top |
|
| |
TapeConnection Lukket konto

Lukket efter brugers ønske!
Bruger siden: 30 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4163
|
| Sendt: 29 Juli 2005 kl. 12:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg fik et meget interessant svar fra Stofa, da jeg forespurgte (på privat basis) om deres HDTV planer. Kort sagt: Deres digitale systemer er forberedt til HDTV, og de har meget fokus på det. De sagde mere eller mindre ordret, at de ikke ville kunne nå Canal Digital's lancering til september, men at VM i fodbold 2006 "ville være et godt sted at starte". Det var sådan set et mere positivt svar end jeg havde forventet... __________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
|
| Til top |
|
| |
Lars Cetti Forum Bruger

Bruger siden: 21 Juni 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 115
|
| Sendt: 29 Juli 2005 kl. 18:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Canal Digital´s udspil med HDTV, viser bare hvor meget bedre de er, end Viasat. De er billigere, bedre kundeservice, langt bedre kvalitet og nogle teknikere som virkeligt ved hvad de taler om. Du kan ringe til Canal Digital (ikke deres main-kundeservice), og tale med teknikere som kan fortælle dig ALT som satboxe, teknologien bag sat-transmission. De har et gigantisk plasma HDTV stående som demo med en HD-kanal kørende så man kan se hvad man får. De driver et hæderligt firma og giver deres kunder en fair behandling.
Viasat er et totalt hustler-firma som prakker folk på ussle produkter. Se bare på 3+ når der vises fodbold.... For satan da hvor er det signal komprimeret!
Striden omkring at man ikke kan putte viasat kort i Canal Digital-godkendte bokse og omvendt er udelukkende Viasat´s skyld. De indførte et nyt (og elendigt) kodningssystem som f**kede op i Canal Digital-kortene. Canal Digital derimod ville meget gerne have at begge firmaer brugte fælles standard, så de kære kunder kun skulle have én satbox til begge kort.
Og nej, jeg arbejder ikke for Canal Digital :o)
|
| Til top |
|
| |
perejvind Forum Bruger

|
| Sendt: 29 Juli 2005 kl. 20:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lars Cetti skrev:
|
Canal Digital´s udspil med HDTV, viser bare hvor meget bedre de er, end Viasat. De er billigere, bedre kundeservice, langt bedre kvalitet og nogle teknikere som virkeligt ved hvad de taler om. Du kan ringe til Canal Digital (ikke deres main-kundeservice), og tale med teknikere som kan fortælle dig ALT som satboxe, teknologien bag sat-transmission. De har et gigantisk plasma HDTV stående som demo med en HD-kanal kørende så man kan se hvad man får. De driver et hæderligt firma og giver deres kunder en fair behandling.
Viasat er et totalt hustler-firma som prakker folk på ussle produkter. Se bare på 3+ når der vises fodbold.... For satan da hvor er det signal komprimeret!
Striden omkring at man ikke kan putte viasat kort i Canal Digital-godkendte bokse og omvendt er udelukkende Viasat´s skyld. De indførte et nyt (og elendigt) kodningssystem som f**kede op i Canal Digital-kortene. Canal Digital derimod ville meget gerne have at begge firmaer brugte fælles standard, så de kære kunder kun skulle have én satbox til begge kort.
Og nej, jeg arbejder ikke for Canal Digital :o)
|
|
|
Jeg kunne ikke være mere enig. Alle Viasats egenproduktioner er helt elendige. Jeg er overbevist om at deres optage-udstyr må være indkøbt i BR-legetøj. Hvis de har givet mere end 500 Kroner pr. kamera er de blevet snydt 
Jeg har selv Canal Digital på parabolen nu, og jeg skal helt sikkert have HDTV kanalen, så snart det bliver muligt 
PS: Og nej - jeg arbejder heller ikke for Canal Digital  __________________ I like techno - UNPLUGGED!
|
| Til top |
|
| |
PHN2 Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1374
|
| Sendt: 29 Juli 2005 kl. 21:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej.
Viasat startede hele det cirkus med nds-kodning, men CD vil jo heller ikke mere sælge kort til løse cams...Er dog helt enig i kritikken af viaskod. Har netop kvittet guldpakken mhp basispakken og så købe filmkanal hos CD.
mvh. Per.
|
| Til top |
|
| |
perejvind Forum Bruger

|
| Sendt: 14 August 2005 kl. 18:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
perejvind Forum Bruger

|
| Sendt: 13 November 2005 kl. 12:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
oo27 Forum Bruger

Bruger siden: 15 August 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 444
|
| Sendt: 13 November 2005 kl. 13:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Otto: Det svar du fik fra Stofa lyder da mega interessant, skal selv
ned i Stofa butikken i Århus og høre om deres digitale spejl imorgen,
men hvis det du siger er "korrekt" er der jo ikke meget fidus i at købe
en receiver nu der ikke understøtter HD?!
__________________ Samsung LE-32R51B
Samsung HT-P70
|
| Til top |
|
| |