| Sendt: 19 Juli 2005 kl. 10:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har læst tests i både HighFidelity og HiFi og Musik af hovedhøjttalerne (de høje søjler). Begge steder er de imponerede over hvor meget vellyd man får for pengene.
Jeg har desværre ikke selv hørt dem.
|