Tilbage til HIFI4ALL.DK 9. juni 2026 | 23:46   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Analog lyd
 HIFI4ALL Forum : Analog lyd
Emne Emne: Savner bedre stereo.. (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Krog
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 Marts 2005
Lokalitet: Fyn Øst
Status: Offline
Sendt: 21 Juli 2005 kl. 14:09 | IP-adresse registreret  

Hejsa.
Jeg har efterhånden gjort en del i surround, men vil egentlig også godt have noget stereo udstyr der lyder godt. Som det ser ud nu har jeg et par Dali 6006 og noget ældre (måske 10 år ca.) Pioneer udstyr (både forstærker, stereo receiver, pladespiller og cd-afspiller). Jeg tror nu bare der er meget bedre muligheder for mig, og mine højttalere. Så jeg kunne godt tænke mig noget andet, noget bedre. Desuden noget kønnere - for det pioneer er ikke just en fryd for øjet .
Så her kommer det store spørgsmål: Hvad kunne være et godt bud på en for- og effektforstærker? max 5000 kr., evt. brugt. Ved siden af kunne en cdafspiller også anbefales.

Jeg har set noget Densen og jeg synes det ser mega lækkert ud! Men jeg ved jo ikke hvordan det lyder, og jeg ved ikke hvordan jeg skulle kunne høre det med mine højttalere. Så lad mig høre hvad i kan anbefale, og om Densen ville passe til mine Dali. Eller om det falder udenfor de 5000 kr., osv.

Mange tak!

PS: Det behøver selvfølgelig ikke at se mega godt ud, hvis det lyder godt!
Til top Vis Krog's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Krog

Lede Kede
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 Marts 2005
Lokalitet: Århus
Sendt: 21 Juli 2005 kl. 23:11 | IP-adresse registreret  

Hej

Hvis det skal være Densen og du både skal have for- og effektforstærker kommer du nok ikke så langt for 5000,- men der er da noget interesant under "Køb Salg Bytte" her på siden.  En B-100(integreret) og en B-300(effekt) til salg for 7500,-. Ellers kan du også nøjes med B-100'en til 3500 det skulle være en rigtig godte! Så kan det jo også være det kan blive til en "ny" cd-afspiller.
Håber det hjalp lidt!

Kristian
Til top Vis Lede Kede's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Lede Kede

Henrik300
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Februar 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 21 Juli 2005 kl. 23:22 | IP-adresse registreret  

Hejsa Krog

De 5000 kan gives godt ud til en forstærker eller et kombi effekt og pre. Hold øje med brugsiden her på sitet der kommer en del godt til salg.

http://www.hifi4all.dk/markedsplads/Annonce_S.asp?iType=2&am p;iAd=42634

Dette sæt er et rigtig godt startersæt. Mener at nyprisen var ca. 25K. Mit første sæt var lillebroderen til dette og det havde jeg i mange år inden der blev råd til noget bedre.

Kan se at du er fra Fyn og sættet er til salg i midtjylland så der er ikke så langt.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes