| Sendt: 22 September 2003 kl. 21:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Et spørgsmål fra en der er surround nybegynder og design freak. Jeg har interesseret mig for hi-fi i mange år, men nu har jeg bestemt mig for at opdyrke surroundlandet. Lyden er rimeligt højt prioriteret, men det skal altså også se godt ud!
Jeg har næsten bestemt mig for KEF KHT2005.2. Jeg har hørt 1'erne og de var fede i forhold til størrelsen og prisen, og med de forbedringer, der efter sigende skulle være i mk. 2, tror jeg det er rigtigt ok.
Så er det lige det med forstærkningen. Jeg har overvejet H/K AVR-3550 el. 4550 et stykke tid, men nu har jeg set i det tyske Stereoplay, at H/K kommer med en limited editon serie hvor den største receiver AVR507 er en 7.1 og prismæssigt ligger mellem 3550 og 4550. DVD506 er en standard (uden DVD-A). Og så ser det bare tæske godt ud. Hvordan mon lyden er i det i forhold til de "gamle" modeller. (og hvordan er de i forhold til hinanden. Får man andet end 7.1 i 4550??) Og hvordan er lyden i det hele taget i stereo?
Hvad tror I, er det en god kombination? eller er der alternativer der ser lige så godt ud?
Og er der nogen der har erfaring med butikker som www.go2camcorder.de og www.hificomponents.de ? De har nogle ret gode priser, men hvordan er det med troværdigheden og sikkerheden?
|