Tilbage til HIFI4ALL.DK 11. juni 2026 | 23:31   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Køb af projektor - HP vp6311 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
ThomasAndreas
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 Juli 2005
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Sendt: 24 Juli 2005 kl. 14:22 | IP-adresse registreret  

Jeg har lyst til at købe projektoren HP vp6311, da den har lang levetid på pæren 8000 timer, pæren er heller ikke er så dyr. Den har vundet testen i Alt om data, for pris billige projektorer.

Er der nogle der har erfaringer med HP vp6311 model?

Jeg vil gerne købe den i tyskland, da den er billigere end dk. Har fundet den til 814,20 euro, men det er forud betalt er det sikkert nok?. Det er ved  www.jfc-computer.de , Vil helst betale med visa kort, men det kan man ikke i ret mange shops i tyskland eller kender i nogle?

Håber i kan hjælpe mig...på forhånd tak...

Hilsen Thomas Andreas Schmidt
Til top Vis ThomasAndreas's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ThomasAndreas

nesdam
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 Juni 2005
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Sendt: 25 Juli 2005 kl. 11:38 | IP-adresse registreret  

Du kan købe den hos www.digitalo.de til 826 euro. Der kan du få den sendt per efterkrav.

Jeg har ikke læst testen i Alt om Data. Er den testet både som film og data-projektor? Levetiden på lampen er vel heller ikke det vigtigste at vælge projektor efter. Der vil formentlig gå 10 år før den har kørt i 8000 timer, og så har du for længst skiftet til en ny projektor fordi teknikken er forældet.

Hvis du primært skal bruge projektoren til at se film ville jeg overveje Hitachi PJ-TX100 til ca. 1020 euro. Den har både DVI indgang og HDTV-opløsning, så du slipper for at skulle udskifte projektoren om et år, når du hellere vil se film i HDTV-formatet.

Til top Vis nesdam's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nesdam

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes