| Forfatter |
|
Jonas bojer Branchemedlem

BIIR
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2657
|
| Sendt: 22 September 2003 kl. 23:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad er nu dette for noget.
En af de mest vidende personer her inde findes ikke mere her. Dette er synd og skam at der ikke er plads til alle det er sku SUPER ærgeligt. Søren N har lært mig meget og det er et stort tab for os at han er jaget væk men den evindelige navlepilleri og fordi folk ikke kan tåle at høre at der er andre meninger en den lette holdning at alt er lige godt og en smagssag, lige til at brække sig over .
Der skal efter min mening være plads til ALLE også os få som mener at HIFI ikke er en smagssag.
Se søren N og jeg er dybt uenige og vil smider højlydt CD-skiver på CDspillen når vi har besøgt hinanden, han siger Linn er flødekaramel lyd og jeg siger hans er helt umusikalsk og uden tone i livet. Men på trods af dette har jeg da lært meget, ikke mindst at ting som farver ikke dur i noget som helst sammenhæng hværken på Linn systemet og eller hans system.
Jeg har aldrig set Søren N fornærme nogle og tale i dumme vendinger som jeg selv kan komme til når jeg bliver for ivrig. Jeg kan let forstå hvis Søren N har fornærmet nogle fagligt fordi han er en kæmpe kapasitet.
Kom her alle SAMMEN stem højt og sig ja til at vil vil have SØREN N tilbage og på samme tid stemme vi for at der skal være plads til os alle.
SØREN N SØREN N SØREN N SØREN N Juhuuuuu kom tilbageeee 
|
| Til top |
|
| |
S.B.P. Forum Bruger

Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 506
|
| Sendt: 22 September 2003 kl. 23:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg synes da det er en skam at Søren N har forladt dette forum, men i stedet for at stikke af med halen imellem benene burde han da opfordre "navlepillerne" til at være mere konstruktive i deres indlæg - og hvis dette ikke hjælper ganske enkelt ignorere dem!
Personligt har jeg da også selv nogle "favoritter" blandt brugerne som jeg lige lytter lidt ekstra til -omvendt er der andre som af forskellige årsager ikke bliver taget seriøst når jeg læser deres indlæg.
Men som navnet hifi4all indikerer er dette et forum for alle, men det er da op til en selv at afgøre hvem man vil diskutere med, da man let kan ignorere usaglige indlæg i debatterne?!
Det er naivt at forlange det perfekte forum, da vi hver især har vores egen version af dette.
Til slut vil jeg da ellers give Søren N og Bojer ret i at der har været en del navlepilleri i forummet, men samtidig opfordre dem til at ignorere og/eller påtale dette.
Mvh. Søren
|
| Til top |
|
| |
Ikke Slipsefyr Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2871
|
| Sendt: 22 September 2003 kl. 23:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg havde sjovt nok spekuleret lidt på at det var længe siden jeg havde set et indlæg fra Søren N, jeg var ikke klar over at han havde forladt stedet her.
Det er synd,Selvom jeg heller ikke var enig med ham i mange ting, så har jeg nu sjældent skrevet med nogen der har haft så stor teknisk indsigt og kendskab til alverdens produkter.
Et stort tab for hifi4all. __________________ Ikke Slipsefyr
Hifi for musikkens skyld
|
| Til top |
|
| |

BIIR
|
| Sendt: 22 September 2003 kl. 23:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
S.B.P. skrev:
|
Jeg synes da det er en skam at Søren N har forladt dette forum, men i stedet for at stikke af med halen imellem benene burde han da opfordre "navlepillerne" til at være mere konstruktive i deres indlæg - og hvis dette ikke hjælper ganske enkelt ignorere dem!
Personligt har jeg da også selv nogle "favoritter" blandt brugerne som jeg lige lytter lidt ekstra til -omvendt er der andre som af forskellige årsager ikke bliver taget seriøst når jeg læser deres indlæg.
Men som navnet hifi4all indikerer er dette et forum for alle, men det er da op til en selv at afgøre hvem man vil diskutere med, da man let kan ignorere usaglige indlæg i debatterne?!
Det er naivt at forlange det perfekte forum, da vi hver især har vores egen version af dette.
Til slut vil jeg da ellers give Søren N og Bojer ret i at der har været en del navlepilleri i forummet, men samtidig opfordre dem til at ignorere og/eller påtale dette.
Mvh. Søren
|
|
|
jeg har ikke snakket med søren N omkring dette så det med navlepilleriet er min tolkning men jeg er super glad for dine skrevne ord.
|
| Til top |
|
| |

BIIR
|
| Sendt: 23 September 2003 kl. 00:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ikke Slipsefyr skrev:
|
Et stort tab for hifi4all.
|
|
|
Ja sku han viste alt om indmaden i disse store Denon cdafspiller som du vist også have en af ?
|
| Til top |
|
| |
Ikke Slipsefyr Forum Bruger

Status: Offline Indlæg: 2871
|
| Sendt: 23 September 2003 kl. 00:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jonas bojer skrev:
Ikke Slipsefyr skrev:
|
Et stort tab for hifi4all.
|
|
|
Ja sku han viste alt om indmaden i disse store Denon cdafspiller som du vist også have en af ?
|
|
|
Det er rigtig, vi havde begge en S1ér og har haft mange hyggelige skriv omkring den. Den er nu fortid hos mig og det er Søren N så desværre åbenbart også. __________________ Ikke Slipsefyr
Hifi for musikkens skyld
|
| Til top |
|
| |
MOUSEL Forum Bruger

Bruger siden: 26 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 175
|
| Sendt: 23 September 2003 kl. 00:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
  Jeg har også undret mig over at der de sidste dage har stået guest (brugernavn), der hvor der før stod Søren N i hans indlæg. (Jeg troede det var en fejl, der ville blive rettet) Kan vi få en bekræftelse fra hifi4all´s side på at Søren er ude af foraet og en begrundelse på hvorfor, hvis det ikke er fortroligt eller noget iden stil.
Ja det er sgu et tab for mig som det også vil være for alle andre af hifi4all´s brugere, det er i hvert fald min personlige vurdering.
Jeg har ellers haft stor glæde af mange af sørens indlæg. Jeg har personligt haft flere ting som jeg gerne ville vide noget om og dem har Søren svaret på med interesse, og for mig at se rigtig god teknisk indsigt, og det er en ting man godt kan savne i en del af de indlæg der bliver lavet herinde (dog langt fra alle heldigvis).
Hvis det er rigtigt at Søren kikker andet steds hen pga noget der er sket her på dette site vil jeg bare bede til at han ændrer mening. For han er sgu for god til at undvære.
Jeg kan kun tilslutte mig Jonas Bojer når han "Råber Søren N Søren N Søren N Søren N !!!!!!!!!
Mvh Mousel
Ps. En stor kardo til Jonas for at bringe det på banen
Efter dette indlæg virker du jo helt menneskelig (spøg til side, det var rart at lære en af dine gode sider at kende) __________________ Mvh Mousel
|
| Til top |
|
| |

BIIR
|
| Sendt: 23 September 2003 kl. 00:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
MOUSEL skrev:
|
  Jeg har også undret mig over at der de sidste dage har stået guest (brugernavn), der hvor der før stod Søren N i hans indlæg. (Jeg troede det var en fejl, der ville blive rettet) Kan vi få en bekræftelse fra hifi4all´s side på at Søren er ude af foraet og en begrundelse på hvorfor, hvis det ikke er fortroligt eller noget iden stil.
Ja det er sgu et tab for mig som det også vil være for alle andre af hifi4all´s brugere, det er i hvert fald min personlige vurdering.
Jeg har ellers haft stor glæde af mange af sørens indlæg. Jeg har personligt haft flere ting som jeg gerne ville vide noget om og dem har Søren svaret på med interesse, og for mig at se rigtig god teknisk indsigt, og det er en ting man godt kan savne i en del af de indlæg der bliver lavet herinde (dog langt fra alle heldigvis).
Hvis det er rigtigt at Søren kikker andet steds hen pga noget der er sket her på dette site vil jeg bare bede til at han ændrer mening. For han er sgu for god til at undvære.
Jeg kan kun tilslutte mig Jonas Bojer når han "Råber Søren N Søren N Søren N Søren N !!!!!!!!!
Mvh Mousel
Ps. En stor kardo til Jonas for at bringe det på banen
Efter dette indlæg virker du jo helt menneskelig (spøg til side, det var rart at lære en af dine gode sider at kende)
|
|
|
Tak for de pæne ord.
Nogle gange bliver jeg simpelthed overivrig som et lille 3årig barn og jeg slår mig selv i panden og siger kan de virkelig ikke høre dette og så komme jeg til at skrive noget overilet.
Ja vil skal råbe på SØREN N
|
| Til top |
|
| |
MOUSEL Forum Bruger

|
| Sendt: 23 September 2003 kl. 00:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du behøver ikke at takke mig Jonas, for du har jo fortjent det.
Jeg har altid fået banket ind i hovedet hjemmefra at hvis man siger eller gør noget forkert skal man have skældud for det, men til gengæld at hvis man har gjort noget godt skal man også have ros for det. Så derfor denne smiley til dig
Nå nu vil jeg tillade at quote mig selv.
MOUSEL skrev:
|
|
|
|
Mvh Mousel __________________ Mvh Mousel
|
| Til top |
|
| |
MOUSEL Forum Bruger

|
| Sendt: 23 September 2003 kl. 01:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jonas ved du noget om hvad der nærmere er sket, siden at Søren har valgt ikke at deltage her mere?
Jeg håber lissom på at få en forklaring også gerne fra jer skribenter på Hifi4all hvis i ved noget.
Nå jeg må heller se at komme i seng og sove på det. Det kan jo være at der kommer en forklaring i morgen, og forhåbentligt fra Søren selv.
Godnat alle sammen
__________________ Mvh Mousel
|
| Til top |
|
| |
poul Udelukket fra forum

Udelukket fra forum!
Bruger siden: 05 Maj 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 393
|
| Sendt: 23 September 2003 kl. 05:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
måske blev søren træt af typer son den der jonas !
...bare en tanke der kom til mig, ud af det blå ! 
|
| Til top |
|
| |

BIIR
|
| Sendt: 23 September 2003 kl. 07:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
MOUSEL skrev:
|
Jonas ved du noget om hvad der nærmere er sket, siden at Søren har valgt ikke at deltage her mere?
Jeg håber lissom på at få en forklaring også gerne fra jer skribenter på Hifi4all hvis i ved noget.
Nå jeg må heller se at komme i seng og sove på det. Det kan jo være at der kommer en forklaring i morgen, og forhåbentligt fra Søren selv.
Godnat alle sammen
|
|
|
Nej jeg ved det faktisk ikke jeg har skrevet mail til ham privat at jeg har startet denne tråd for at få ham tilbage, så jeg håber dette hjælper. Ellers må jeg tage over til ham (han bor 100m fra mig) og overtale ham og sige vi savner ham.
|
| Til top |
|
| |
Tonny Branchemedlem

Bruger siden: 06 April 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 917
|
| Sendt: 23 September 2003 kl. 08:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nemlig... Nu har du holdt fri længe nok Søren. På med spændetrøjen og i gang med tastaturet
|
| Til top |
|
| |
SES. Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1499
|
| Sendt: 23 September 2003 kl. 08:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Yes Søren er alle tiders tiltalende fyr. Er også overbevist om at han er i stand til at træffe sine beslutninger selv, og ovenikøbet gør det.
For en ikke teknisk fyr som mig savner jeg dog de dybdeborende analyser og skarpe diskutioner som han er en mester i. Tror måske han bruger lidt af sin tid på at høre nogle af de cd'er jeg har prakket ham på.
|
| Til top |
|
| |
Alex E Nielsen Forum Bruger

Status: Offline Indlæg: 2051
|
| Sendt: 23 September 2003 kl. 09:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg var sgu ikke engang klar over at Søren N ikke er så aktiv på forum -han kommer sikkert tilbage hvis det har hans interesse, der er jo også andet end fora og hifi som skal passes.
|
| Til top |
|
| |
kibri Branchemedlem

info: tidligere Schelde!
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1295
|
| Sendt: 23 September 2003 kl. 09:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
 - har skrevet en mail til ham...Jeps, han savnes. Kvalitet kan man ikke få nok af...
|
| Til top |
|
| |