Bruger siden: 01 Maj 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 22
Sendt: 27 Juli 2005 kl. 18:32 | IP-adresse registreret
Hej!
Jeg er lidt på udkig efter en ny CD-afspiller i stedet for min gamle Teac CD-P3100..
Den skal spille sammen med Onkyo TX-8511. Jeg havde tænkt lidt på NAD
C542, men er det en god sammensætning? har ikke hørt C542, men har læst
og hørt godt om den.
Men jeg vil meget gerne høre om i eventuelt havde andre forslag til en CD-afspiller.. den må dog helst ikke koste over 4000,-
Bruger siden: 14 April 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 756
Sendt: 30 Juli 2005 kl. 00:57 | IP-adresse registreret
Hvad med en DVD-afspiller? Det er snart svært at argumentere for en dedikeret CD-løsning, da DVD-afspillere på det felt er lige -eller næsten lige så gode.
Bruger siden: 01 Maj 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 22
Sendt: 31 Juli 2005 kl. 16:37 | IP-adresse registreret
Tak for svarene!
KimHRasmussen: jeg har skam også tænkt på at købe en DVD-afspiller, men
det kræver næsten at man har et godt tv og et surround system. Og det
er der desværre ikke lige økonomi til
octo: jeg vil helst ikke købe bruget i frugt for at blive tørret med hensyn til garanti og sådan noget..
Jeg har kigget meget på Classic No.01B.
Er der nogle der har erfaringer med dette mærke så vil jeg meget gerne høre om det..
Bruger siden: 19 December 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1256
Sendt: 31 Juli 2005 kl. 22:26 | IP-adresse registreret
KimHRasmussen skrev:
Hvad med en DVD-afspiller? Det er snart svært at argumentere for en dedikeret CD-løsning, da DVD-afspillere på det felt er lige -eller næsten lige så gode.
Den påstand tror jeg at du får svært ved at argumentere for, så snart systemet er af en vis standard
__________________ Med venlig hilsen
Aslak C. Vind
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum