Tilbage til HIFI4ALL.DK 15. juni 2025 | 19:40   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Panasonic PT-AE300E er ankommet!! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
High-End
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 August 2003
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Sendt: 23 September 2003 kl. 19:28 | IP-adresse registreret  

Hej..

Jeg ville bare lige fortælle at jeg lige har fået min panasonic projektor hjem, og den lever fuldt ud op til mine forventninger, og endda mere!! Den giver et kanon godt billed, også selvom jeg projektere på en melamin plade fra silvan, som der er blevet malet en black border på!  Jeg kan kun anbefale den, man bliver overrasket!!  Skal nok sørge for at der kommer nogle billeder op engang når jeg får det gjort!  Og så ville jeg lige sige tak til alle dem som har givet mig råd og tips omkring den!

Mvh. Daniel.....

Danzig
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 April 2003
Lokalitet: København
Sendt: 25 September 2003 kl. 13:28 | IP-adresse registreret  

Tillykke med det Daniel.

Må jeg spørge om du har købt den i Tyskland og hvis ja, hvor og til hvilken pris ??

Jeg overvejer selv at købe AE300 men har endnu ikke bestemt mig for om det skal være en dansk forhandler eller om jeg skal vove en tysk forhandler. 

Til top Vis Danzig's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Danzig

MartinLynge
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 Juli 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 25 September 2003 kl. 13:50 | IP-adresse registreret  

Hejsa

Har du set projektion på et RIGTIGT lærred?? og hvor stor er forskellen til din melamin plade?+ Jeg projekterer for øjeblikket på dug fra Jysk og har også overvejet at projektore på fast materiale... har du malet den grå eller hvordan er overfladen på pladen??

Mvh Martin

Til top Vis MartinLynge's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MartinLynge

High-End
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 August 2003
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 25 September 2003 kl. 18:15 | IP-adresse registreret  

Hejsa...

#Danzig:  Jeg har købt den hos en af mine venner som har en lille computer biks, han har kunne skaffe den til 18.000kr. istedet for 22.500kr. i expert. Men du kan godt få den billiger i tyskland, og jeg tror ik der sker noget ved at købe der. Prøv evt. www.mediacheckpoint.de , de har nogle gode priser på næsten alt. held og lykke med købet! 

#Jubelnar: Jeg har ikke set den i aktion på et rigtigt lærred, og ved derfor ikke hvad kvaliteten er på dette, men jg synes det er meget fint på min plade. Jeg har ikke malet den overhovedet, den er helt hvid, med en sort kant selvfølgelig! Har overvejet at prøve at male den grå, men jeg egentlig godt tilfreds, jeg har savet den ud efter 80" 16:9 format, og det er blevet rigtig godt. Men jeg regenr med engang når jeg har pengene at jeg køber et rigtigt lærred på 85" 16:9 format....

Mvh .Daniel......

WebLock
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 August 2003
Lokalitet: Øerne
Sendt: 26 September 2003 kl. 10:39 | IP-adresse registreret  

mediacheckpoint.de virker ret dyre, så jeg vil gerne lige have lov at anbefale den her URL i stedet > http://www.preissuchmaschine.de/psm_frontend/main.asp?suche=Panasonic+PT-AE300
Til top Vis WebLock's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af WebLock Besøg WebLock's Websted

Don Räß
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 September 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 27 September 2003 kl. 15:05 | IP-adresse registreret  

Jeg købte min hos komplett.de. De er billige, de tager mod VISA og der er god service. Min faster i Flensborg modtog den dagen efter jeg bestilte den :)
Til top Vis Don Räß's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Don Räß

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes