Berggren Lukket konto Lukket konto efter brugers ønske!
Bruger siden: 23 September 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 29
Sendt: 23 September 2003 kl. 20:23 | IP-adresse registreret
Hej Alle !
Ville lige høre om der var nogle der kunne hjælpe mig lidt med mit ny indkøbte grej. Valget stod på et KV32FQ80 tv fra Sony, og så blev jeg lidt betaget af den lille fine DAV også. TV´et er jeg fuldt ud tilfreds med. Undtaget når jeg ser DVD fra DAV´en. Der er ikke scart udgang i desværre. Kun en S-VHS og en composit (gul). Med S-VHS har jeg meget "sne" på skærmen. Med composit er det meget bedre. Nu er der kloge folk der har sagt til mig at det er en RGB udgang jeg skal bruge. Den har jeg ikke i DAV´en. Er det lige at levere tilbage til biksen så ? Tænker på at måske sammensætte et anlæg selv til omkring 10-15000 kr. Hvad skal man da vælge ?
__________________ Mvh.
Bergo
Thule IA255B
Sony DVP-NS930V Lclock X03
Dali Helicon 400
KEF KHT 2005.2
Sony KV32FQ80
Bruger siden: 30 Juni 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 85
Sendt: 23 September 2003 kl. 21:29 | IP-adresse registreret
Det må være fed sammensætning du har fået lavet :=) Men hvorfor køber du ikke bare det højttaler-sæt uden dvd til en mindre pris og så køber en dvd for sig selv?
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum