Tilbage til HIFI4ALL.DK 15. juni 2026 | 18:53   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Projektor til under 4500 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
StylaH
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Juli 2005
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Sendt: 30 Juli 2005 kl. 02:58 | IP-adresse registreret  

Heysa.

Jeg er ikke overdrevet hifinørd. Bl.a kan det nævnes jeg syntes CV højtallere spiller godt, jeg spiller DVD'er fra computeren osv., hvilket jeg er godt tilfreds med.

Så ville lige høre om dette er en fornuftig projektor :

http://www.projektorsalg.dk/produkt.html?varenummer=760513&a mp;gruppe=53

Jeg ved godt der findes nogle bedre til omkring 44 millioner kroner, men så mange penge har jeg desværre ikke. Det skal være en under 5000.

Jeg havde tænkt mig at bruge den i mit setup med NAD743, NAD216 THX, NAD 214, CV10f, 18" sub osv... Til at se film, og spille computer på :)

Jeg har et lærred ;)

Til top Vis StylaH's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af StylaH Besøg StylaH's Websted

Vanderlay
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 November 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Sendt: 30 Juli 2005 kl. 11:04 | IP-adresse registreret  

Det er sikkert en fornuftig projektor, men bare ikke til film. Det er en dataprojektor, som er beregnet til at vise Powerpoint i rum, hvor der er en del baggrundslys. De betyder, at den har meget svært ved at lave sort, så mørke scener bliver mere grålige i det. Det har alle projektorer på sin vis, men uanset om du ikke vil ofre 44 mio., vil det være et kæmpe skidt opad at vælge en projektor, der er beregnet til at vise film.

Jeg ved ikke, hvor langt ned i pris de kommer, men nogle af de mest populære i den billige klasse, er så vidt jeg ved BenQ 5120, Infocus X1, Sanyo Z1x og Sanyo Z2. Jeg ville se mere efter de to sidstnævnte, da jeg foretrækker LCD-projektorer, der er støjsvage og ikke laver regnbuer, men det er der mange forskellige meninger om.

Til top Vis Vanderlay's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Vanderlay

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes