Tilbage til HIFI4ALL.DK 5. juni 2026 | 13:32   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Ny hjemmeside (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
flindt
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 August 2003
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Sendt: 24 September 2003 kl. 08:38 | IP-adresse registreret  

Hej

Så lykkedes det. Odense HiFi og Musik Klub har fået ny hjemmeside.

www.odensehifiogmusikklub.dk

Venlig hilsen

Søren Nielsen

Odense HiFi og Musik Klub

Til top Vis flindt's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af flindt

snebolle
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 Juni 2003
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 24 September 2003 kl. 09:17 | IP-adresse registreret  

Jeg gad godt se den gamle hjemmeside hvis den nye er en forbedring!!

Var det ikke en idé at gøre lidt mere ud af hjemmesiden hvis Du/I ønsker at bruge den til noget seriøs?

Nu går jeg udfra det ikke bare er en personlige side hvor du leger lidt med webdesign. Fordi så havde du forhåbenlig ikke skrevet dette indlæg.

Til top Vis snebolle's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af snebolle

Erik D
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Fyn Øst
Sendt: 24 September 2003 kl. 09:35 | IP-adresse registreret  

Lige mine tanker, snebolle - mangler der ikke noget indhold på den side  ??
Til top Vis Erik D's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Erik D Besøg Erik D's Websted

Zibas
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 24 September 2003 kl. 10:42 | IP-adresse registreret  

Mage til ringe hjemmeside skal med lede længe efter. Hvad går den hjemmeside ud på ?????
Til top Vis Zibas's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Zibas

cyclops
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 April 2003
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 24 September 2003 kl. 10:48 | IP-adresse registreret  

Meget meget kedelig HP. Jeg tror jeg var inde i 4 sek. og gik igen.
Til top Vis cyclops's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af cyclops Besøg cyclops's Websted

kisyla
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 April 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 24 September 2003 kl. 11:04 | IP-adresse registreret  

fed hjemmeside for dem der vil kede sig lidt mere end de gjorde i forvejen
Til top Vis kisyla's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kisyla

micjen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 August 2003
Sendt: 24 September 2003 kl. 11:17 | IP-adresse registreret  

kom dog med noget konstruktivt kritik, det der kan man ikke bruge til noget! Måske lidt kedeligt farve-valg, lidt for mørkt IMO. Det kunne også være fedt med medlemsliste med systemer evt. billeder og specs, små artikler fra møder med billeder og lignende. Så skal i bare passe på med at skrive rigtige navne så folk ikke får neglet udstyret efter et par fjolser har kigget i tlf. bøger eller lignende.
Til top Vis micjen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af micjen

flindt
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 24 September 2003 kl. 11:38 | IP-adresse registreret  

micjen du er inde på noget af det rigtige.

Hjemmesiden skal primært bruges til info vedr. arr. der efterfølgende følges op af ref. med billeder. Siden bliver aldrig en ny hifi4all med forum / anmeldelser / køb & salg.  

Det med beskrivelse af medlemmers anlæg skal nok komme på siden. Vi bygger også vores egne signal/højttaler kabler - det kommer også beskrivelse af på siden.

Der kommer ikke en medlemsliste med navne og adresser og telefon nr.

Søren Nielsen - Odense HiFi og Musik Klub

snebolle
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 24 September 2003 kl. 12:00 | IP-adresse registreret  

flindt > Var det ikke en idé at vente med af smide hjemmesiden ud på nettet indtil Du/I har fået skrevet noget mere tekst?  Folk som har haft en dårlig oplevelse på en hjemmeside kommer "aldrig" igen.

micjen > Citat: "Så skal i bare passe på med at skrive rigtige navne så folk ikke får neglet udstyret efter et par fjolser har kigget i tlf. bøger eller lignende." Ja det er helt korrekt at det er vigtigt. Men f.eks. oplysningerne på flindt kan jeg finde frem til med 3 klik.

micjen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 August 2003
Sendt: 24 September 2003 kl. 12:12 | IP-adresse registreret  

1.sådan skulle dit indlæg nok have været i starten
2. det indlæg er vel egentlig ikke rettet mod mig (sikkerheds spørgsmål eller?)
Til top Vis micjen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af micjen

Administrator
Administrator gruppe
Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003
Lokalitet: København
Sendt: 24 September 2003 kl. 12:21 | IP-adresse registreret  

snebolle skrev:

flindt > Var det ikke en idé at vente med af smide hjemmesiden ud på nettet indtil Du/I har fået skrevet noget mere tekst?  Folk som har haft en dårlig oplevelse på en hjemmeside kommer "aldrig" igen.

micjen > Citat: "Så skal i bare passe på med at skrive rigtige navne så folk ikke får neglet udstyret efter et par fjolser har kigget i tlf. bøger eller lignende." Ja det er helt korrekt at det er vigtigt. Men f.eks. oplysningerne på flindt kan jeg finde frem til med 3 klik.

Tror jeg er berettiget til at svare på dette spørgsmål.

Det er korrekt, at man kan finde oplysninger om personer i forumet, hvis disse har udfyldt profilen meget grundigt - men som alle gerne skulle vide, er det IKKE en nødvendighed for at få lov til at benytte forumet.

Vi kræver kun at man indtaster et brugernavn, password og en e-mailadressen - that´s it!

Desuden er ALLE e-mailadresser skjult, idet forumet har sin egen indbygget e-mail klient, som gør det muligt at sende mails, dog uden at adressen vises!

HIFI4ALL lægger altså på ingen måde op til at profiler skal være grundigt udfyldte, om end det giver nogle flere muligheder, samt at de personer man har dialog med får et billed af personen på "den anden side"

Til top Vis Administrator's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Administrator Besøg Administrator's Websted

witzel
Lukket konto
Lukket konto
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 24 September 2003 kl. 12:26 | IP-adresse registreret  

snebolle skrev:

ja både og... jeg ved der er en del der har efterspurgt en ny hjemmeside til netop denne "klub", så derfor er det rart at der endelig kommer en hjemmeside, hvor det ser ud som om at der vil komme en opdatering. om ikke andet så har de da skrevet vedtægterne og så har man som interesseret en mulighed for at gå ind og se om det er noget der kunne vække en videre interesse.

Flindt: godt initiativ, men kom med nogle opdateringer snart. jeg har læst vedtægterne, men er stadig i tvivl om det kunne være noget for mig.

til jer andre (micjen, undtaget): kom med noget konstruktiv kritik som Flindt, og de andre kan bruge til noget.

- Witzel

Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel

witzel
Lukket konto
Lukket konto
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 24 September 2003 kl. 12:29 | IP-adresse registreret  

Administrator skrev:
snebolle skrev:

Tror jeg er berettiget til at svare på dette spørgsmål.

Det er korrekt, at man kan finde oplysninger om personer i forumet, hvis disse har udfyldt profilen meget grundigt - men som alle gerne skulle vide, er det IKKE en nødvendighed for at få lov til at benytte forumet.

Vi kræver kun at man indtaster et brugernavn, password og en e-mailadressen - that´s it!

Desuden er ALLE e-mailadresser skjult, idet forumet har sin egen indbygget e-mail klient, som gør det muligt at sende mails, dog uden at adressen vises!

HIFI4ALL lægger altså på ingen måde op til at profiler skal være grundigt udfyldte, om end det giver nogle flere muligheder, samt at de personer man har dialog med får et billed af personen på "den anden side"

det ved vi, og jeg personligt er meget glad for denne mulighed for anonymitet... men samtidig har vi forsøgt at advare nye brugere i forummet, men det må være op til folk selv.

Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel

snebolle
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 24 September 2003 kl. 13:17 | IP-adresse registreret  

micjen > 1.sådan skulle dit indlæg nok have været i starten. Nu har jeg ikke lige læst alle hihfi4all-reglerne igennen inden jeg skrev det første indlæg. Men normalt plejer man ikke må lave direkte reklame for ens egen hjemmeside/firma. Sådan så det ud for mig og derfor var min første sætning måske lidt hård  Men ellers synes jeg det har været brugbart kritik.

micjen > 2. det indlæg er vel egentlig ikke rettet mod mig (sikkerheds spørgsmål eller?) Nej det skulle nok have været til flindt.

administrator > Jeg synes det er helt perfekt med de begrænset oplysninger man kan skrive om sig selv i ens profil. Der er jo mange som ikke lige tænker over hvad det kan betyde, inkl. mig selv før jeg så en som skrev det herinde på hifi4all.dk

witzel > Bare svært for mig og mange andre at vide at nogle havde ventet på en ny hjemmeside. Så skulle flindt have skrevet noget mere fra start. Men hva´pokker synes ikke vi skal broer mere i det

witzel > til jer andre (micjen, undtaget): kom med noget konstruktiv kritik som Flindt, og de andre kan bruge til noget. Det synes jeg også selv jeg har gjort på nær en sætning!

Til Alle, Alle som har et link til deres hjemmeside her på hifi4all.dk henviser indirekte/direkte til deres personlige oplysninger med mindre man har gjort noget for at sløre det.

flindt
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 25 September 2003 kl. 23:18 | IP-adresse registreret  

Hej

Nu er siden opdateret med info om tidligere arrangementer til glæde for alle -også dem der gik forgæves første gang de var inde på siden. Beklager at vores hjemmeside var mangelfuld da den blev født.

Der kommer mere - også billeder.

Mvh

Odense HiFi og Musik Klub

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes