Bruger siden: 29 Juli 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 16
Sendt: 01 August 2005 kl. 16:11 | IP-adresse registreret
Hey skal til at købe 2 gulvhøjtalere og en forstærker til en pris på 5000(ved godt det ikk er meget, men jeg har ikk mere)så jeg vil håbe på at i vil komme med nogle forslag. brugt er iorden da det næsten er det eneste i min prisklasse. bare kom med nogle forslag er åben over for forslag. vil også bare lige sige at det skal kunne spille højt og godt vis det er muglig. men det skal kunne spille højt da vi har en stor sal de skal kunne spille op.
Bruger siden: 09 April 2004
Status: Offline Indlæg: 180
Sendt: 01 August 2005 kl. 16:22 | IP-adresse registreret
Vil anbefale at købe Dali 2002LE til 2398,- og så finde en brugt forstærker. Tror at det sæt cerwin vega kræver en forholdsvis kraftig forstærker hvis du vil have noget ud af dem (min egen erfaring i hvert fald) og med de forholdsvis små penge kan det blive et problem.
Bruger siden: 24 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3488
Sendt: 01 August 2005 kl. 19:18 | IP-adresse registreret
Det kunne være at du burde gå for et sæt DC15, de spiller vesentlig høyere om ikke hukommelsen min har sviktet mig fullstendig. De krever også litt mere kraft, du skal regne med 2x150 rimelig gode watt for å vekke de til liv. Feks en gammel Denon 1560 burde kunne gjøre jobben.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum