| Forfatter |
|
Acer Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 05 August 2005 kl. 08:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er løbet ind i et lille problem som kort fortalt er, at konen har forelsket sig i de dersens clic-møbler som hænges på væggen og de fåes jo nu i en meget dyb version på hele 55 cm. så de skulle kunne sluge min H/K AVR8500 . Men, jeg har et aldeles umanerligt stift Tara-kabel imellem H/K'eren og cd-spillen som ikke lader sig sådan koste rundt med, faktisk lægger det godt og vel 10 cm. til dybden på receiveren hvis jeg knækker det så hårdt jeg syntes er forsvarligt.
Så nu er spørgsmålet om der findes nogle RCA-vinkelstik (han/hun) i en ordentlig kvalitet ? Jeg har googlet lidt rundt, men finder typisk kun car-fi stik af en måske lidt tvivlsom kvalitet . WBT og Neutrik ser heller ikke ud til at lave den slags, så er der nogen der ved hvor jeg finder nogle kvalitetsstik ? __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |
DonJensen Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2003 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 1465
|
| Sendt: 05 August 2005 kl. 08:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg følger lige med, da dette også kan komme mig til gode  .
|
| Til top |
|
| |
PaleRider Forum Bruger

Bruger siden: 10 November 2004 Lokalitet: Norge
Status: Offline Indlæg: 178
|
| Sendt: 06 August 2005 kl. 09:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger

|
| Sendt: 06 August 2005 kl. 17:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Næ, den havde jeg godt nok overset , men den tråd omhandler vinkelstik - jeg skal bruge en vinkeladapter som eks. den Biltema har, er den god ? De er ihvertfald billige.....29,90 kr/stk  __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger

|
| Sendt: 06 August 2005 kl. 17:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Laver ingen af de store kanoner vinkelstik ? __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |
Teerex Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 88
|
| Sendt: 06 August 2005 kl. 17:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Monster laver dem:
http://www.monstercable.com/productPage.asp?pin=656
Det er en noget højere kvalitet end dem Biltema tilbyder. Kan fåes hjem af de fleste HiFi butikker.
|
| Til top |
|
| |
henby Forum Bruger

Bruger siden: 03 Maj 2005 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 52
|
| Sendt: 06 August 2005 kl. 17:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kender alt for godt til problematikken med DYBE recieverer, har selv en AVR 7000 og har fundet mine gamle vinkelstik frem i forbindelse med noget ommøblering. Jeg brugte dem tidligere til mit stereo i bilen. De virker umiddelbart ret lækre og kommer fra det svenske firma DLS: http://www.dls.se/english/tillbehor/rca.htm
Jeg har købt dem hos www.lfaudio.dk for en rimelig fornuftig penge. Det er bilstereo tilbehør
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger

|
| Sendt: 06 August 2005 kl. 17:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Teerex skrev:
Monster laver dem: http://www.monstercable.com/productPage.asp?pin=656 Det er en noget højere kvalitet end dem Biltema tilbyder. Kan fåes hjem af de fleste HiFi butikker.
|
|
|
Tak for det, de ser ud til at være klasser over car-fi stikkene  __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger

|
| Sendt: 06 August 2005 kl. 18:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
henby skrev:
|
Kender alt for godt til problematikken med DYBE recieverer, har selv en AVR 7000 og har fundet mine gamle vinkelstik frem i forbindelse med noget ommøblering. Jeg brugte dem tidligere til mit stereo i bilen. De virker umiddelbart ret lækre og kommer fra det svenske firma DLS: http://www.dls.se/english/tillbehor/rca.htm
Jeg har købt dem hos www.lfaudio.dk for en rimelig fornuftig penge. Det er bilstereo tilbehør
|
|
|
Ja, det er et problem med de dybe recievere - især når de skal ind i noget væghængt, så har man slet ingen mulighed for at trække møblet lidt ud fra væggen . De der stik du nævner ser da nice ud, har du kunnet høre forskel om de er på eller ej ? __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |
henby Forum Bruger

|
| Sendt: 06 August 2005 kl. 18:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har ikke rigtigt fået flyttet rundt på tingene endnu, kun fundet dem frem. Men hvis du var i nærheden af sjælland (Roskildeområdet) kunne du godt låne et par stykker så du kunne danne dig dit eget indtryk af dem.
EDIT: Så lige din lokalitet - Sorry
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger

|
| Sendt: 06 August 2005 kl. 18:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
henby skrev:
|
Har ikke rigtigt fået flyttet rundt på tingene endnu, kun fundet dem frem. Men hvis du var i nærheden af sjælland (Roskildeområdet) kunne du godt låne et par stykker så du kunne danne dig dit eget indtryk af dem.
EDIT: Så lige din lokalitet - Sorry
|
|
|
He he, det kan jo smutte .... men ellers tak for tilbuddet . Skal du ikke have dem på og lave en prøve om de kan høres eller ej ?  __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |
henby Forum Bruger

|
| Sendt: 07 August 2005 kl. 00:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Acer,
Nu tog jeg jo udfordringen op og ville se om det er noget tab i at sætte et led i forbindelsen. Desværre måtte jeg ret hurtigt opgive forsøget da jeg kun har de korte vinkeladapterer lige ved hånden hvilket så betyder at man bliver nødt til at køre kablerne på tværs af forstærkeren og det er der ikke plads til i mit setup (kører også med temmelig stive kabler: TMC). Jeg må se om jeg ikke kan finde de lange vinkelapdapterer frem i morgen så jeg kan køre kablerne lige ned. De er lavet således at den korte adapter passer ind under den lange. Utroligt at jeg ikke huskede det, da jeg stod med nøjagtig samme problem da jeg satte lyd i den tidligere bil havde .
Håber at min formulering er forståelig, for ellers må du endelig råbe op og gi mig en røffel 
|
| Til top |
|
| |
McAllan Forum Bruger

Bruger siden: 25 Marts 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 1279
|
| Sendt: 07 August 2005 kl. 00:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Bent L Forum Bruger

Bruger siden: 12 Maj 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 994
|
| Sendt: 27 November 2005 kl. 14:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Acer
Fandt du nogle der kunne bruges, er nemlig kommet i samme situation.
Mange af linkene er nemlig døde el. produktet findes ikke mere.
Kan bruge både adobtere el. stik til montering af kabel. __________________ Hilsen Bent
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger

|
| Sendt: 28 November 2005 kl. 11:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bent L skrev:
|
Hej Acer
Fandt du nogle der kunne bruges, er nemlig kommet i samme situation.
Mange af linkene er nemlig døde el. produktet findes ikke mere.
Kan bruge både adobtere el. stik til montering af kabel.
|
|
|
Hej Bent, nej jeg arbejder på en løsning med at andet rack......jeg har fået overbevist konen om at skulle der en dag komme eks. et ML-effekttrin til så falder hendes ønskede Clic-skrammel sgu ned af væggen . Så nu kigges der i retning af noget Audio Magic og så skulle der være plads til både Tara-kabler og måske en ML 
__________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |