Tilbage til HIFI4ALL.DK 18. juni 2026 | 06:09   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Musik og film
 HIFI4ALL Forum : Musik og film
Emne Emne: Aguilera 05 med pil nedad (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Jonas bojer
Branchemedlem
Branchemedlem

BIIR

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 25 September 2003 kl. 22:20 | IP-adresse registreret  

Tjaa hvorfor tager man ind for at høre popmusik ? jo fordi man regner med at få en pop oplevelse  men extrabladet skriver det meget rammende.

http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=220120

Mest træls var da hun gav nogle Jazznumre for at ære en sanger, og jeg har lyttet en stor del Jazz live og dette var ablolut det dårligeste jeg har hørt. Faktisk var jeg flov over at stå der og lytte tænk hvis nogle så mig der inde

Gåsen var blevet fed og håret skiftt farve hun kunne stå lige ved siden af mig og jeg ville ikke kunne gendkende hende.

Eneste + var de sidste par numre her fyrede hun sine 2 hits af og mit råd ville blive til hende at hun skal holde sig til hendes hits men sikken en kort koncert det ville blive slet ikke nok til 2 fulde sæt.

Til top Vis Jonas bojer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jonas bojer Besøg Jonas bojer's Websted

DonJensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2003
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Sendt: 25 September 2003 kl. 22:27 | IP-adresse registreret  

Uhadadada......det vil sige at du har været heromvre, på hovedøen?!

Jeg så ellers lige et dokumentarprogram om hende, og det viser sig faktisk at han kan synge! Virkeligt fantastisk........men at hun ikke kan optræde/synge live, er jo ærgeligt. Jeg har ellers ikke været meget fan af hende....nærmest en "hader", men har dog skiftet lidt efter hendes sidste singler. En ting er ihvertfal helt sikkert, at sammenligne hende med britney spears, er som at sammenligne Johnny cash, med Johnny madsen..........britney GO HOME!

Til top Vis DonJensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af DonJensen Besøg DonJensen's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes