Tilbage til HIFI4ALL.DK 10. juni 2026 | 18:36   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Philips 32PF4320 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Holm76
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 Juli 2005
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Sendt: 08 August 2005 kl. 19:45 | IP-adresse registreret  

Jeg er lige blevet så godt og grundig træt af mit Hisense l**t at jeg nu smutter nedi Bilka med det igen. Simpelthen crap. Billedet er sikkert fink nok. Det har jeg ingen forudsætning for at vurdere da det er mit første LCD skærm, men menuen! For satan hvor er den trals. Og så tager det evigheder at skifte kanal og den kan kun een ting på een gang. Hvis man er ved at skrue op SKAL volumedisplayet time ud inden man kan skifte kanal. For slet ikke at snakke om den manglende brugervenlighed i menuen...

Anyways det var slet ikke det jeg ville. Jeg er sgu alligevel blevet glad for teknikken og vil så ud og ofte lidt mere på det. Så jeg tænkte på et Philips 32PF4320 som kan fåes i ELGIGANTEN.

Nogle der her stiftet bekendskab med det? Det har nogenlunde de samme specs som mit Hisense, men det er jo et Philips og de har da trodsalt lavet TVer i en evighed.

Hvordan er menu og sådan på andre Philips LCD skærme?

Nogle der vil dele nogle Philips LCD erfaringer? Meget gerne 32PF4320 erfaringer

Til top Vis Holm76's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Holm76 Besøg Holm76's Websted

Holm76
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 09 August 2005 kl. 08:35 | IP-adresse registreret  

Den er der ikke nogle der ved noget om?

Kan heller ikke rigtig finde nogle reviews på nettet af den. Kun en enkelt der skriver at den har et kanon billede.

Så må jeg ned i Elgiganten og prøve den.

Til top Vis Holm76's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Holm76 Besøg Holm76's Websted

Holm76
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 10 August 2005 kl. 09:31 | IP-adresse registreret  

Jamen så kan jeg da selv lige tilføje.

Jeg var inde og prøve dette TV i selvsamme bilka hvori jeg havde købt det l**te Hisense TV og menuen spillede bare MAX. Den var hurtig til at skifte kanal og det var mulig at skifte kanal selv om volume slideren stadig var synlig. Virkelige noget der falder i min smag.

Så det bliver en Phillips til far her.

Billedet har jeg stadig ingen forudsætning for at vurdere, men en gut fortæller mig at progressiv scan er en god ting.

TapeConnection
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter brugers ønske!

Bruger siden: 30 November 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 10 August 2005 kl. 09:46 | IP-adresse registreret  

Holm76 skrev:
Billedet har jeg stadig ingen forudsætning for at vurdere, men en gut fortæller mig at progressiv scan er en god ting.

Alle LCD-tv har progressive scan, det afgørende er kvaliteten af det.

Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
Til top Vis TapeConnection's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TapeConnection Besøg TapeConnection's Websted

Holm76
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 10 August 2005 kl. 09:49 | IP-adresse registreret  

Oh ok.

Jeg har bare set nogle specs hvor det ikke er nævnt. Takker.

TapeConnection
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter brugers ønske!

Bruger siden: 30 November 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 10 August 2005 kl. 12:03 | IP-adresse registreret  

Holm76 skrev:
Jeg har bare set nogle specs hvor det ikke er nævnt. Takker.

Det er faktisk ganske simpelt, alle LCD paneler arbejder rent fysisk progressivt. Et interlace-signal _skal_ derfor konverteres til progressive scan for at panelet overhovedet kan vise billedet. Men der findes rigtige og forkerte måder at gøre det på...

Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
Til top Vis TapeConnection's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TapeConnection Besøg TapeConnection's Websted

Holm76
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 10 August 2005 kl. 12:15 | IP-adresse registreret  

Ok og hvordan ved man så at det er lavet rigtigt?

Holm76
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 10 August 2005 kl. 12:17 | IP-adresse registreret  

Tag gerne udgangspunkt i det omduskuterede TV

Philips 32PF4320

Insaniac
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 December 2004
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 21 August 2005 kl. 10:56 | IP-adresse registreret  

Min onkel ringede netop i dag for at høre om det omtalte Philips TV var noget værd, men ville lige høre herinde først, da jeg ikke selv kender det. Umiddelbart er der heller ikke så mange herinde der har kendskab til det, men det koster 10k i Bilka nu.

Holm76: Har du fået købt det og hvad synes du om billedekvaliteten?

Da min onkel max vil give 10k fortalte jeg ham også om det Medion, men ej det har jeg erfaringer med.

Men er der ellers andre alternativer til 10k? Køb gennem Tyskland er også fint.

Holm76
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 21 August 2005 kl. 19:11 | IP-adresse registreret  

Ja, jeg købte det.

Først: Jeg har ingen forudsætning til at vurdere billede kvaliteten, men til et 32" Flattv til 10k lever det fuld ud op til mine forventninger og forhåbninger.

Jeg synes designet er for lækkert kontra den Hisense jeg først prøvede med.

Menu og funktioner er 1000 gange bedre og kanal skif går swift. Man har mulighed for at skifte kanal selv om volume grafikken er på.

Eneste minus jeg lige kan se er at lyden måske var en lille smule bedre på Hisensen faktisk, men det er vel de færeste der køber et 10k kroner TV uden at have extern surround forstærker eller noget i den stil.

Alt i alt vil jeg sige at til prise er det kanon. Jeg er SUPER glad for det.

Hvis i ender med at købe det vil jeg egentlig gerne høre jeres vurdering af TVet. Så jeg kan lære noget om billedekvalitet og sådan.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes