Forfatter |
|
therock Forum Bruger

Bruger siden: 19 September 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 144
|
Sendt: 27 September 2003 kl. 11:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej alle er der nogen der kender denne model og er der nogen der har hørt og set denne maskine spille, så vil jeg gerne høre om det. venlig hilsen therock. modellen det drejer sig om er cambridge dv57 dvdafspiller.
|
Til top |
|
|
Kjeldsen Branchemedlem

Kjeldsens forbindelser
Bruger siden: 23 Maj 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 9389
|
Sendt: 27 September 2003 kl. 16:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej therock
Den koster 1599,- i hifiklubben, så tag ned på mandag og lån en med hjem. Den kan jo næsten det hele.
|
Til top |
|
|
therock Forum Bruger

|
Sendt: 28 September 2003 kl. 00:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja det kunne godt være at man skulle det, men er der nogen der har erfaringer med den.hilsen therock
|
Til top |
|
|
Raskolnikov Forum Bruger

Bruger siden: 10 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 4606
|
Sendt: 15 Oktober 2003 kl. 13:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Min søster har lige købt en. Rigtig godt billede og lyd! Billedet er utrolig skarpt og farvene er også gode. Hurtig betjening og den larmer ikke. CD lyden er ok, endog lidt tynd, men til den pris ok.
Jeg venter selv på en 2200 fra denon men var aligevel imponerede over denne maskine i forhold til de andre billige maskiner.
|
Til top |
|
|
Jannick Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juli 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1319
|
Sendt: 15 Oktober 2003 kl. 20:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg skrev dette her i en anden tråd:
Hvis det gerne må være noget andet end Denon, så kig evt. på Cambrigde DV57. Den koster kun 1600 kr. i Hi-Fi klubben !! Billeddekoderen er ens med Denon dvd700, og Cambridge DV57 har både komponent udgang og Progressive Scan samt DVD-Audio, hvilket normalt kun findes på de dyrere afspillere.
Kanon anmeldelser har den også fået. 
Hvis du ikke skulle være interesseret i DVD-Audio og Progressive scan, kan du købe den mindre model (Cambridge DV53) til kun 1300 kr. Udover de 2 ting, er den identisk med den dyrere model. __________________ MVH Jannick Petersen
|
Til top |
|
|
therock Forum Bruger

|
Sendt: 16 Oktober 2003 kl. 05:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej therock her,jeg har en scanconic købt i aldi for 499kr den er da ok men der mangler noget i farverne den er lidt bleg at kikke på,jeg har en cambridge cdafspiller d500se så jeg kender godt mærket og jeg er tilfreds,så hvis dvdafspillern holder samme standard så bliver det sådanne en.
|
Til top |
|
|
Erik D Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Fyn Øst
Status: Offline Indlæg: 786
|
Sendt: 16 Oktober 2003 kl. 10:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der nogen der ved om de to nævnte DVD-maskiner er regionfri fra fabrikken ? - man kan nemlig ikke bestille dem som regionfri på hifiklubben's hjemmeside
|
Til top |
|
|
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7539
|
Sendt: 16 Oktober 2003 kl. 10:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis ikke de er så kan de normalt laves kodefrie med en såkaldt service-remote, men det skulle ikke forbavse mig at Hifi Klubben vil have 500 kr. oveni for at udføre de 5 sekunders arbejde.
De fleste afspillere idag kommer efterhånden kodefrie! __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
Til top |
|
|
therock Forum Bruger

|
Sendt: 16 Oktober 2003 kl. 15:00 | IP-adresse registreret
|
|
|