| Sendt: 17 August 2005 kl. 09:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mit lille problem er endnu ikke løst. Jeg kontaktede Pioneer Danmark i går og talte med en meget venlig mand som også ved hvad han taler om.
Han forklarede at Pioneer Dv 565 kan afspille dual disks. Men at årsagen til at afspilleren ikke kan læse 5.1 24 bit 96 khz sporet er at udgivelsen ikke overholder standarden for DVD audio.
Han oplyste også at de har haft testet flere udgivelser på DVD på et lab. i Belgien. Det har her vist sig at det ikke er afspilleren der fejler noget med at pladerne ikke overholder standarden for DVD. På nogle afspillere vil man ikke opleve problemer typisk fordi de er konstrueret til at æde alt.
Kan det være rigtigt????
Vil det sige at Warner udgiver plader som ikke overholder standarden for DVD audio????
Kontaktede derfor Warner Danmark. En venlig dame henviste mig til at kontakte den forhandler jeg købte pladen hos. Og jeg tror ikke de ved meget om hvordan Warner har fået lavet pladen 
Er der nogen der har oplevet noget lignende????? __________________ God lyd er ikke bare for dem med den største tegnebog
|