| Sendt: 17 August 2005 kl. 21:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle sammen.
Var et smut i Fields og lurer på fladskærme idag. Fordi jeg mener at man ikke udelukkende kan vælge sit tv baseret på billeder og info fra nettet.
På nuværende tidspunkt vil jeg helst have et 42" plasma, men afstanden fra tv til sofa er ca. 3m. og fra den afstand, er et 32" lcd faktisk bedre i billedet når man ser tv. dvd betyder ikke så meget. det stod rimelig godt på alle typer jeg kiggede på. men tuner signalet var væsentligt bedre på det 32" thomson lcd. Men de modeller der oftest omtales positivt herinde, havde de desværre ikke.
Kiggede på:
- 32" Thomson LCD
- 42" LG RZ42PX12 plasma
- 42" Panasonic TH42PV500PDS
- 42" Pioneer PDP435
DVD signalet var mere end acceptabelt på alle modeller. Tuner signalet, var rigtigt godt på Thomson LCD'et. efterfulgt af Panasonic. LG var ret dårligt, og pioneer havde foretningen ikke fået trukket antenne til.
Går ud fra at at alle ovenstående producenter har fået bedre modeller på markedet. Hvis man sammenligner modellerne med de mest omtalte skærme herinde(samsung, pioneer, panasonic m.f). disse skærme har rimelige prisniveau'er, som passer udmærket til min pengepung. Kunne i gøre mig en tjeneste, og fritage mig for en hulens masse søgning og læsning, og fortælle mig hvilke modeller der er bedre en ovenstående, og evt. en anbefaling til et bestemt tv. Feks....var rigtig vild med LG's design. har de en bedre model, med gode specs og måske en ny og bedre tuner? Det samme med panasonic. er den model som mange investerer i herinde, bedre osv.
Nu må jeg hellere stoppe, inden jeg kan udgive en bog 
Tak for jeres tid...
|