| Sendt: 24 August 2005 kl. 08:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej,
For et stykke tid siden fortalte jeg i en tråd at jeg ville hjemtage en Audio Technica OC9 pickup fra http://www.needledoctor.com Jeg bestilte pick-up'en og prisen var god ca. 20% lavere end den billigste jeg kunne finde i Tyskland og UK medregnet den moms som jeg måtte betale for import fra USA.
Pick-up ankom ca. 5 dage efter bestillingen. Flot og godt indpakket. Men gudhjælpemig om ikke den uagtet at den så spritny ud IKKE havde nogen nål på cantileveren. Kun indfatningen til diamanten var at se. I kan vel tænke jer de tanker man har, når man sidder næsten på den anden side af jorden i forhold til sælgeren, med en så godt som værdiløs Pick-up og man skal overbevise sælgeren om at det ikke er en skade man selv har forvoldt. Hvad skete der? Jo såmænd. De flinke folk hos Needledoktor beklagede og bad mig returnere Pick-up'en hvorefter de så ville sende en ny. Så gik der ca. 7 dage og en ny pick-up dukkede op - fejlfri. Og den var blevet sendt sådan at jeg ikke skulle betale moms endnu engang. Og igen beklagede Needledoctor hændelsen over for mig.
Se det kalder jeg service og jeg skal hermed give min fulde anbefaling af dette foretagende som har nåle til sågodt som alle pickup'er og som har et flot udvalg i pick-up'er og andet tilbehør. Men husk at indregne moms'en - ikke alle ting er nødvendigvis meget billigere.
P.S. Opgraderingen fra den gamle AT OC7 til OC9 på min Thorens har gjort underværker. Hvor OC7 var noget tilbagelænet men med gode detaljer er OC9 musikalsk med en klarhed og nøjagtighed i lydbilledet som er helt fantastisk. Jeg synes OC9'eren komplementerer mit Densen setup i mere end middelsvær grad. Med andre ord: Jeg er hamrende glad for den Pick-up
Edit: Ser at jeg fik placeret dette indlæg under "mit udstyr". Det er det selvfølgelig også, men skulle måske have været placeret under analog eller forhandlere. Jeg undskylder, men jeg er så glad for min OC9 at jeg næsten ikke kan tænke på andet __________________ - Klaus -
Island s are where the Sea ends.
|