Tilbage til HIFI4ALL.DK 20. juni 2026 | 14:53   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Projector spørgsmål (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
kaizer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2005
Status: Offline
Sendt: 27 August 2005 kl. 16:07 | IP-adresse registreret  

Har været inde og kigge lidt på http://www.hifipriser.dk/Showsubcategory.asp?ID=36 for at undersøge markedet for projectorer, men jeg er noget af en nybegynder på dette felt.

Ang. format: Når der ikke står om den viser 4:3,16:9 eller begge dele, hvad kan man så regne med at den kan. Tjek f.eks. den evigt populære sanyo PLV Z3 http://www.hifipriser.dk/Listprices.asp?ID=112065, her står at den viser 4:3; kan den så ikke klare 16:9?!

Loftsmontering: Er det en normal feature at den kan loftsmonteres; altså på hovedet?! Eller er der noget man skal være meget opmærksom på? Man skal jo i så fald kunne vende billedet.

Størrelse af billede: Tag igen Sanyo'en: Der står at mindste skærmafstand er 1,2 meter. Hvad er det et udtryk for? Skal man over 1,2 meter for at billedet står tilpas skarpt? Eller er der her tale om at billedet kommer over en vis størrelse?

DLP/LCD: Hvad skal man vælge? Hvvad er fordelene og ulemperne?

Sanyo'en er kun brugt som eksempel, fordi det er den mange kender og bruger. Den er noget over mit budget.

Tak for hjælpen.

Til top Vis kaizer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kaizer

tranum1
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Oktober 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 27 August 2005 kl. 16:20 | IP-adresse registreret  

kaizer skrev: