Tilbage til HIFI4ALL.DK 19. juni 2026 | 04:37   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Køb af 32" crt tv. (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Hendrixon
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 August 2005
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Sendt: 28 August 2005 kl. 14:03 | IP-adresse registreret  

Hej alle sammen.

når det nu ikke er så nemt at handle gennem webshops i tyskland, når det er vægt over 32 kg. Dem der sender til danamrk, der kan man kun sende penge til dem over en konto, det skal man jo heller ikke gøre.

Er der så nogen der kender til billige butikker lige syd for grænsen i flensborg, Som er billige. Ved det er ligger en promark butik i den sydlige del at byen, men ikke det billigeste sted jeg tror der findes dernede.

Nogen der kender noget til det, steder hvor man kan hente det tv billigere?. Mens man alligevel er nede efter spurt og øl.

-Hendrixon

Til top Vis Hendrixon's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hendrixon

Rizzo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 28 August 2005 kl. 14:15 | IP-adresse registreret  

Hendrixon skrev:

når det nu ikke er så nemt at handle gennem webshops i tyskland, når det er vægt over 32 kg. Dem der sender til danamrk, der kan man kun sende penge til dem over en konto, det skal man jo heller ikke gøre.

Jeg tror ikke at du behøver at bekymre dig så meget omkring det finansielle (her tænker jeg på sikkerheden for at butikken ikke går rabundus, og du ikke får din vare) så længe du køber på et større site eller et site, som er blevet anbefalet herinde fra....

Pioneer DV668AVi
Vil mægtig gerne ha B300XS
Mit anlæg?
Til top Vis Rizzo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rizzo

tranum1
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Oktober 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 28 August 2005 kl. 14:39 | IP-adresse registreret  

Har du tænkt på at købe brugt. Man får jo næsten det ene super fede TV, efter det andet smidt i nakken. En af mine kammerater købte forleden et 5 år gammelt Sony 32", som fra ny kostede ca 20000, til lidt over 2000. Eller hva' med det fedeste TV over dem alle Panasonics PD30 i 36". Det kostede for 1½ år siden +20K. Det kan lige nu fåes til 8500 på markedspladsen. Så hvis det er CRT du vil have, så er der altså virkelig muligheder for en kanon handel. Og det er jo ikke fordi at 2-3 år betyder noget, det er jo ikke fordi det skal holde de næste 10 år.
Til top Vis tranum1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tranum1 Besøg tranum1's Websted

Hendrixon
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 28 August 2005 kl. 14:48 | IP-adresse registreret  

Yes har tændt på at købe brugt, har kigget på det, men mener det fleste der har noget til salg, vil have urimeligt meget for det.

Det er et sony KV-32 FQ 86, Silber/Schwarz jeg gerne vil have, synes det smuk og vil passe perfekt hjemme ved mig, eller har jeg kigget på sony kv 32 fc 70, mener, det er også en virkelig fed model.

elgiganten har en demo af den fq86, men vil have 7000 uden tilhørende bord, det er jo vildt, når den koster som ny i tyskland omkring 4500 kroner.

Synes plasma og lcd, er for dyrt til at tænke sig til sådan et.

-Hendrixon

Hendrixon
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 11 September 2005 kl. 22:40 | IP-adresse registreret  

tranum1 skrev:
Har du tænkt på at købe brugt. Man får jo næsten det ene super fede TV, efter det andet smidt i nakken. En af mine kammerater købte forleden et 5 år gammelt Sony 32", som fra ny kostede ca 20000, til lidt over 2000. Eller hva' med det fedeste TV over dem alle Panasonics PD30 i 36". Det kostede for 1½ år siden +20K. Det kan lige nu fåes til 8500 på markedspladsen. Så hvis det er CRT du vil have, så er der altså virkelig muligheder for en kanon handel. Og det er jo ikke fordi at 2-3 år betyder noget, det er jo ikke fordi det skal holde de næste 10 år.

Følgede dit råd med at købe brugt.
Købte et sony FC60 32" 100hz, hvilket i år 2000 kostede 25000,-. Det fejler keine og ingen ridser og stræmmer, fik det til 4000,- Dog passer mit anlæg, altså surround forstærker og dvd afspiller ikke til det bord der er, så skal til at finde et hifi bord, eller vægting til at stille det på, lige nu er det på gulvet, hvilket jeg ikke er særligt stolt over.

Nu mangler jeg kun lidt stil over min computer, for at det kommer til at se lige så cool ud.

Men tak for hjælpen

-Hendrixon

tranum1
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Oktober 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 11 September 2005 kl. 22:52 | IP-adresse registreret  

Tillykke med købet.
Til top Vis tranum1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tranum1 Besøg tranum1's Websted

Kornbek
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 August 2005
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 12 September 2005 kl. 15:35 | IP-adresse registreret  

Skal også selv have et.

Nogen der gider linke til at brugt tv i samme prisklasse?

har ingen ide om hvad der er meget for et brugt tv.

og gider ikke give mere end 4000 for et

på dba vil folk have mellem 7000-13000 kr.

for et sony FC60 32" 100hz

Til top Vis Kornbek's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kornbek

Hendrixon
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 14 September 2005 kl. 16:41 | IP-adresse registreret  

Kornbek skrev:

Skal også selv have et.

Nogen der gider linke til at brugt tv i samme prisklasse?

har ingen ide om hvad der er meget for et brugt tv.

og gider ikke give mere end 4000 for et

på dba vil folk have mellem 7000-13000 kr.

for et sony FC60 32" 100hz

Ved ikke om du kan forventer at der kommer et til din ønskede pris, du kan altid presse dem på 7000,- Hvis ikke du kan det, så har du jo heller ikke købt det.
Der er alt for mange inde på dba er forlanger urimmelig meget for noget der er brugt.

Men et lige så fedt tv, jeg også var lun på var et sony LS65 eller LS60, det er også nogle meget fine tv, til under 4K.

Håber du finder det du vil have til en fornuftig pris

-Hendrixon

ManicMiner
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 24 November 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 14 September 2005 kl. 16:50 | IP-adresse registreret  

Det er viktig at du ikke tager udgangspunkt i hvad et fjernsyn kostet for 5 år siden, men hvad et tilsvarende nyt koster i dag. Om ikke min øjne har sviktet mig vil jeg tro at gamle topmodeller i dag tilsvarer apparater til rundt 5-6000kr.

Og de på dba der vil ha en mindre formue for sitt gamle apparat kommer nok på bedre tanker når ingen har ringt i løbet af 1 måned

Til top Vis ManicMiner's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ManicMiner

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes