Tilbage til HIFI4ALL.DK 13. juni 2026 | 00:45   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Fastholde Vogel i bestemt stilling? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Insaniac
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 December 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 30 August 2005 kl. 18:38 | IP-adresse registreret  

Hej!

Jeg her netop loftmonteret mit Vogel projektorophæng, men savner at kunne indstille den i en fast position så kablerne ikke trækker projektoren opad. Jeg har nemlig ikke fået lagt dem i kabelbakker endnu. Umiddelbart kan jeg se en umbraco man kan skrue på, men kun hvis projektoren ikke er på beslaget. Så er det da mere eller mindre umuligt at vide hvilken vinkel det skal stå i eller hvordan gør i?

På forhånd tak.

jbhe
Branchemedlem
Branchemedlem

Hi-Fi Klubben (Produkt- og indkøbsafd.)

Bruger siden: 14 August 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 30 August 2005 kl. 18:43 | IP-adresse registreret  

Det lyder som det samme beslag jeg selv har og jeg har præcis samme problem. Shjv er der ikke andet at gøre end at spænde umbracoen så meget man nu kan og så prøve at undgå at kablerne trækker alt for meget i projektoren. Jeg har nogen gange haft held med at vikle kablet hen over toppen af projektoren for at mindske trækket. Det er naturligvis ikke nogen køn løsning men hos mig er det typisk også kun meget midlertidigt - for mine permanente tilslutninger sidder i kabelbakker.

danniman2002
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juli 2004
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 30 August 2005 kl. 18:57 | IP-adresse registreret  

Jeg ved, at det lyder som en storm p. løsning, men mon ikke man kan sætte en laserpegepind fast på beslaget. Indstille projektoren til, hvor den skal stå og afmærke det sted, hvor pegepinden lyser. Pille projektoren ned, justere beslaget så pegepinden rammer den prik, man har sat, hvorefter man strammer beslaget på umbraco'en.
Til top Vis danniman2002's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af danniman2002

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes