| Sendt: 04 September 2005 kl. 01:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Frequence har dem, såvidt jeg husker. Prisen er afhængig af størrelsen på spolen, men de starter vist ved omkring kr. 80.
Hvis du ikke har prøvet at lave en højttaler fra scratch før, må det anbefales at starte med et færdigt kit - en 3-vejs er en stor mundfuld, hvis man er helt grøn. Eller find en god konstruktion på nettet ...
Og det er umuligt at sige nogetsomhelst om, hvilke komponenter, der skal bruges, når man ikke ved noget om konstruktionen og enhederne.
__________________ mvh
AKSA
"Life is too short for over-expensive hi-fi pretending to be high-end"
|