Tilbage til HIFI4ALL.DK 20. juni 2025 | 19:51   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Ris og ros
 HIFI4ALL Forum : Ris og ros
Emne Emne: Fantastisk forum!! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Krog
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 Marts 2005
Lokalitet: Fyn Øst
Status: Offline
Sendt: 04 September 2005 kl. 10:15 | IP-adresse registreret  

Hejsa.
ros: Jeg vil godt lige takke for denne side. Den er en kanon inspirationskilde, og den har virkelig fået mig igang med mit hifi. Desuden er jeg også blevet meget, MEGET klogere på en hel del ting, som ikke bare har med hifi at gøre - faktisk har jeg fået en hel del fysikviden. Da jeg gik i folkeskole sidste år (samme år som jeg fandt forummet), var jeg af den opfattelse at faget Fysik var møgkedeligt! Men efter jeg har fundet denne side har det ændret sig drastisk - nu er jeg startet på gymnasiet, og faget fysik er ikke længere så kedeligt . Al den snak om impedanser og så videre! .

Desuden har denne side også givet mig gejst til at lave min egen hjemmebio.
Så det er jo godt nok!

ris: Jeg bruger ikke Internet Explorer, som majoriteten af denne side nok gør - jeg bruger Mozilla firefox (og jeg er selvfølgelig ikke den eneste). Men siden vises altså ikke ordentligt i Firefox. Menuernes grå baggrundsfarve (i venstre side) er forskudt, så de ser forkert ud. Desuden er der andre ting der ikke virker optimalt.  Så jeg har vedlagt et screenshot:
Link

Jeg ved ikke om i er klar over problemet, men  det har været sådan her ligeså længe jeg har været her, og det er ikke just en fryd for øjet. Jeg håber meget at i retter dette!

Men ellers er det jo en kanon side - Og tusind tak!

MVH
Christian

Til top Vis Krog's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Krog

Administrator
Administrator gruppe
Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 04 September 2005 kl. 11:10 | IP-adresse registreret  

Tak for rosen, det glaeder mig, at du har faaet udbytte af siden!

Ved browseren, saa er dette problem loest i den nye version, som kommer inden laenge...

Beklager de underlige tegn - danske tastaturtegn bruger man tilsyneladende ikke paa IFA i Berlin!

Til top Vis Administrator's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Administrator Besøg Administrator's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes