Tilbage til HIFI4ALL.DK 6. juni 2026 | 20:41   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: pv500 manglende DVB tuner (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Steen.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 Februar 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 04 September 2005 kl. 11:50 | IP-adresse registreret  

Den model af pv500 der er på det danske marked indeholder ikke DVB tuner. Jeg har tdc kabel tv så jeg ved ikke om det bliver en mangelvarer eller om man her skal have en selector for at se digitalt tv.

Jeg kan se at den nye model fra Pioneer PDP-436XDE har dvb tuner, men hvad er forskellene på de 2 skærme. Jeg har set billeder på den gamle pioneer model, og sammeligent med den med billedet fra pv500. Jeg syntes at begge har et flot billede. Hvem af de 2 producenter laver efter jeres mening den bedste skærm.

Jeg syntes at pv 500 er meget højpoleret, alt spejler sig i glasset, og den er meget langsom at zappe på. Så er der jo lige prisen pv500 kan fås for ca 27000 kr. men hvad kommer pdp-436 xed til at koste.

Hvordan virker DVB tuneren i pioneer, kan alle kanaler frit instilles på enten VHF/UHF eller DVB  eks. kanal 1 vhf, kanal 2 dvb , kanal 3 uhf, kanal 4 DVB. Eller er det en knap man trykker på og så ser man enten DVB eller VHF/UHF lidt hen af TV/VIDIO. 

Til top Vis Steen.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Steen.

TapeConnection
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter brugers ønske!

Bruger siden: 30 November 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 05 September 2005 kl. 10:05 | IP-adresse registreret  

Steen. skrev:

Den model af pv500 der er på det danske marked indeholder ikke DVB tuner. Jeg har tdc kabel tv så jeg ved ikke om det bliver en mangelvarer eller om man her skal have en selector for at se digitalt tv.

Du kan ikke bruge en DVB-T tuner som den der sidder i PDP436XDE sammen med kabel-tv, så det behøver du ikke bekymre dig om.

Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
Til top Vis TapeConnection's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TapeConnection Besøg TapeConnection's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes