| Sendt: 09 September 2005 kl. 09:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
HVordan fandt du ud af at kassen skal være så stor som du har bygget den ?
Hvilken 12" ved du der passer i og hvorfor ?
Hvad ønsker du af din sub ?
Hvilken pris klasse er du ude efter ?
Ved du selv hvad du har gang i ?
Det kunne lyde som om at du ikke helt har styr på det, og det er ikke helt så simplet som jeg tror at du tror.
/ venligt ment
__________________ Med denne udtalelse repræsentere jeg kun mig selv, og ikke Dynaudio.
|