| Sendt: 08 September 2005 kl. 17:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej!
Nu er jeg sq træt af at jeg synes min Z3 larmer mere end hvad jeg mener den burde gøre. Den er tydelig at høre under stille sekvenser i film, trods den står i eco-mode. Har prøvet at udlufte så man næsten frøs i rummet, så jeg kunne få aflivet tvivlen om det var fordi der var for varmt i stuen (har terrarie mm). Det hjalp intet.
Har 2 gange hørt den være helt stille, men ellers siger den en underlig irriterende pivelyd-agtig noget. Den er fra slutningen af maj og har altid gjort det. Jeg har forsøgt at finde ud af problemet, men er ikke lykkedes mig, så nu vil jeg sq mødes med en, der også har en Z3 så jeg kan sammenligne støjniveauet før jeg indleverer den til Strax.
Har haft lidt aftale med JBL Ti2000 men da jeg ikke har mulighed for bil, ville det være kanon hvis der var nogen i nærheden af Vanløse, som havde en Z3, så vi evt kunne aftale et møde hos vedkommende.
Ville være en stor hjælp.
Lad mig endelig høre fra jer.
Takker. __________________ Panasonic 37PV70 - Marantz SR5500 - Playstation 3 - Sanyo Z3 - Dali 5005LE - Dali C1000 - Dali R1000 - Dali SWA12
Hjemmebio!
|