Sendt: 18 September 2005 kl. 16:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu er det desvære ikke sådan, at jeg skifter forstærker så ofte. Men min 8 år gamle Kenwood 5.1 100w Receiver, hvor der kun er AC 3, skal på pension. Så jeg vil gerne have en receiver der lidt fremtids sikkeret.
Jeg har kigget meget i dette forum og har kigget på Yamaha 2500 og Denon 3805 og kommet frem til at det nok er lidt over kill til mine højtaler. (Har også en kone ) så derfor denne opsætning: Center Jbl ec 25. Front Cervin Vega AT 12 Satlit med sub, sorrund 4 stk Jbl Control 1, Yamaha yst sw300 Aktiv sub. og 32 m2 stue.
Derfor er jeg nået frem til, at det skal være en Pioneer, som jeg også kan få til det halve af hvad de andre koster. I Tyskland koster de 2 Pioneer modeler ca. 4000 Kr.
Så er mit spørgsmål om jeg skal vælge den nye 1015 der er THX 2 godkendt eller den lidt ældre 2014 model med I link. Ellers kan jeg ikke se den store forskel på Pioneer side. Er der nogen der kan hjælpe mig hvad for en af dem jeg skal vælge og hvorfor?
Jeg bruger den kun når jeg ser film.
Håber i kan hjælpe, jeg havde utroligt glæde af dette forum da jeg købte min Sony HS 50 projektor i foråret. Den er bare super:
|