Tilbage til HIFI4ALL.DK 21. juni 2025 | 19:08   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Ris og ros
 HIFI4ALL Forum : Ris og ros
Emne Emne: Nye indlæg i forum > antal bør udvides (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
janelne
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 April 2005
Status: Offline
Sendt: 22 September 2005 kl. 14:28 | IP-adresse registreret  

På forsiden af hifi4all.dk findes der i øverste højre hjørne en "kasse" med de 8 nyeste indlæg i forum.

Jeg mener antallet af meddelelse i denne kasse bør udvides, til f.eks. 14 stk. Taget i betragtning af hvor megen aktivitet der findes i forum'et (det er vel hifi4all's mest anvendte funktion?), så bør 'Nye indlæg i forum' have en mere fremtræden rolle på forsiden.

Jeg er klar over at der finde en funktion/knap med 'Aktive emner', men i praksis er det jo sådan, at det er forsiden er der indgangsvinklen til hifi4all, og dér man som bruger umiddelbart holder sig opdateret, også om nye forum-indlæg. Det er forsiden man kigger på, og ofte dér, at ens øje bliver fanget af overskriften på et nyt forum-indlæg. "Hov ... dét indlæg må jeg vist lige kigge nærmere på ... klik ..".

Håber du/I kan følge mig.

mvh  Jan

NB: Med risiko for, at jeg får nogle på nakken, så kunne antallet af viste forum-indlæg udvides på bekostning af f.eks. 'Brugeranmeldelser'.

Til top Vis janelne's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af janelne

Wizard
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Marts 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 22 September 2005 kl. 14:36 | IP-adresse registreret  

Det lyder som en rigtig god ide...

Jeg gør selv det at jeg først ser efter nye indlæg på forsiden, men den er som regl hurtig forældet grundet den store aktivitet.

Så jeg støtter op om forslaget

Clifton
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 April 2004
Lokalitet: København
Sendt: 22 September 2005 kl. 14:42 | IP-adresse registreret  

Wizard skrev:

Jeg gør selv det at jeg først ser efter nye indlæg på forsiden, men den er som regl hurtig forældet grundet den store aktivitet.

I primetime er den da forældet i løbet af et par minutter, og vil også være det hvis den bliver udvidet

Dr-Tricket
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Marts 2005
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 22 September 2005 kl. 14:44 | IP-adresse registreret  

Synes også det ville være en god idé

Administrator
Administrator gruppe
Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003
Lokalitet: København
Sendt: 22 September 2005 kl. 14:46 | IP-adresse registreret  

Antallet forøges ikke, da indlæggene hele tiden ændre sig på forsiden.

Med mindre man sidder og holder øje med forsiden 24 timer i døgnet, er der ingen mening med at forlænge antallet.

Istedet kan man bruge: http://www.hifi4all.dk/forum/active_topics.asp , som netop er til formålet.

HIFI4ALL.DK´s forside skal have plads til andet end forum, vi rummer altså mere, hvis nogen skulle være i tvivl!

janelne skrev:
Jeg mener antallet af meddelelse i denne kasse bør udvides, til f.eks. 14 stk. Taget i betragtning af hvor megen aktivitet der findes i forum'et (det er vel hifi4all's mest anvendte funktion?), så bør 'Nye indlæg i forum' have en mere fremtræden rolle på forsiden.

Nej, det redaktionelle stof et det mest læste på siden, forummet er nr. 2 på listen, og skarpt efterfulgt af vores Køb Salg Bytte marked...

Til top Vis Administrator's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Administrator Besøg Administrator's Websted

janelne
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 22 September 2005 kl. 14:55 | IP-adresse registreret  

Administrator skrev:
Antallet forøges ikke, da indlæggene hele tiden ændre sig på forsiden.

Jeg er ikke enig i din betragtning.

Jeg vil vædde på, at den generelle aktivitet på forumet vil stige hvis du/I forøgede antallet. Der vil simpelthen være flere indlæg som brugeren umiddelbart vil kunne blive fanget af -> og klikke sig ind på.

Det er ikke anderledes, end butikA med 20 tilbud i vinduet, vil få flere kunder ind i forretningen, end butikB der kun har 10 tilbud i vinduet.

Bevares, hifi4all er mere end forum'et, men jeg tvivler på hvor attraktivt siden vil være uden forumet.

Guldkysten
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter bruges ønske!

Bruger siden: 06 Januar 2005
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 22 September 2005 kl. 14:56 | IP-adresse registreret  

Hvis man bruger firefox - så kan man bare bruge tabs.
Jeg har lavet en bookmark folder, hvor forside, forum, forum egne indlæg, forum aktive og chat. Dvs så sige, at når jeg vil på vælger jeg bare bookmark folderen og vælger open in tabs - og bummelum - så er der styr på sagerne - og man kan bare hoppe rundt mellem tabs.

Man kan vist også hente addons til msie, så det kan lade sig gøre der.

Bare et lille hint til at mere overblik.

Til top Vis Guldkysten's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Guldkysten

Toftdahl
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Marts 2004
Sendt: 22 September 2005 kl. 15:12 | IP-adresse registreret  

Janelne

Jeg vil nok give redaktøren ret - der er andet end det hjørne af Hifi4all, og det hele skal prioriteres. Det giver ikke rigtigt nogen mening at have et større antal indlæg fremme, og som Clifton var inde på, det render jo stærkt i primetime og så er man tilbage til det samme. 
Man kan jo også bruge forum på anden måde, og man behøer vil ikke at sidde og stirre op i det hjørne konstant, som en fisk på vagt for bytte i vandet. Det kunne da være hyggeligt at lytte til musikken og sludre med vennerne over en pils, alt imens man hygger sig med musikken.

Og hvis aktiviteten skulle stige gavnligt, så gjorde det nok ikke noget at det var i de øvrige rubrikker, den generelle aktivitet, tror jeg ikke nogen har grund til at beklage sig over - det er jo også flot besøgt fra udlandet.

Generelt har vi et særdeles flot og velfungerende online magasin - Hifi4all, det finder man ud af hvis man kigger sig lidt omkring- og så har vi det nyeste nummer hver evig eneste dag - hvilken luksus vi svælger os i.

Med venlig hilsen

Jørgen Toftdahl

Til top Vis Toftdahl's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Toftdahl

janelne
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 22 September 2005 kl. 15:15 | IP-adresse registreret  

Toftdahl skrev:
Generelt har vi et særdeles flot og velfungerende online magasin - Hifi4all,

Jamen, det anfægter jeg slet ikke. Men derfor kan jeg jo godt komme med forbedringsforslag, som jeg mener mit forslag er.

Toftdahl
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Marts 2004
Sendt: 22 September 2005 kl. 15:22 | IP-adresse registreret  

janelne

Der er ikke en eneste der anfægter din ret til at komme med forslag, ligesom vi andre også har ret til at fremføre vores mening.
Nye forslag og ideer er da altid fint og jeg tror da også det bliver værdsat.

Med venlig hilsen

Jørgen Toftdahl

Til top Vis Toftdahl's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Toftdahl

MichaelWB
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2005
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 22 September 2005 kl. 15:51 | IP-adresse registreret  

Personligt er jeg ret ligeglad med hvor mange emner der vises i den lille boks. Antallet nu er fint og skulle der komme flere ville det også være fint.

Jeg bruger som regel "aktive emner" til at se hvad der er sket siden sidst jeg var logget på. Og hvis jeg gerne vil se hvad der er "hot" lige nu så er det jo bare at tage det mindste interval på "aktive emner".

Se hvad der gemmer sig i Pejsestuen
Til top Vis MichaelWB's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MichaelWB

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes