Hej alle sammen
Har efterhånden fulgt med i dette herlige forum i snart 2 år og fået en hel del ud af diverse diskussioner og indlæg herinde på foraet.
Har haft lyst til at fremvise mit setup tidligere men kan være lidt svært at tage sig sammen især når man ikke har et specielt godt setup. Men det vil der nu blive lavet om på for er i gang med den helt store opgradering. Indtil videre er dvden, mine front højttalere og centerhøjttaleren nye.
Mit setup lige pt :
Tv :
Philips 32" 32PW8609 Update : Demo model af tv bord var solgt så må op med 1200 kr ekstra for at købe et helt nyt. 
Dvd - Afspiller :
Nad T513 i Titanium finish
Receiver :
Yamaha RX-V430RDS
Front Højttalere :
B&W DM 604 s3
Update : Der er nu bestilt 2 sæt Dali Cones i Titanium finish til mine Højttalere. Glæder mig allerede til at se hvilken effekt det har på lyden. Har lidt problemer med at bassen kobler for meget til gulvet og dermed buldrer.
Center Højttaler
B&W LCR600 s3 
Bag Højttalere
B&W DM 601 s3

Som man nok kan se er det lidt en blandet landhandel stadigvæk men i løbet af næste måned skulle jeg få gjort mit højttaler setup komplet med købet af et sæt DM 601 s3 som Bag Højttalere.
Endvidere skal receiveren skiftes ud til en lidt mere kraftig en af typen og med preout. Bliver en nad T743v2 i Titanium da den passer designmæssigt til min Dvd Afspiller.
Men B&W Dm 604 s3 er ikke ligefrem en let Højttaler at drive og den kræver en del strøm så er på udkig efter en 2 kanals Effekt til at drive dem, har indtil videre haft set på Nad 218 THX, ICE af en eller anden art og så H/K Signature 1.5.
H/k Signature 1.5 tiltaler mig pt mest da jeg kan få en H/K Signature 1.3 senere til at drive Center og Bag Højttalere og de vil dermed passe sammen design mæssigt og klangmæssigt. Men ved ikke om den kombination er god sammen med et sæt DM 604 s3.
Udover det så skal der indkøbes et Audio Magic tv-bord og et Audio Magic HiFi Rack.
Hvad jeg køber først af de ting er jeg ikke helt siker på endnu men bliver nok et sæt DM 601 s3 så jeg har mit højttaler setup på plads.
De sidste 2 ting jeg sådan egentlig mangler men som først kommer langt ude i fremtiden er :
- En sub eller 2 men da jeg bor i lejlighed er det ikke lige det jeg vil få mest brug for både pga af naboerne men os størrelsen på min stue.
- Projektor, hvilket min kæreste allerede har sagt at hun er med på, så det er helt fint, men pengene rækker ikke så langt, så det må vente.
Det var så mit setup og mine tanker om fremtiden, håber der er nogen der har fundet det bare lidt interessant, ved godt det ikke er noget helt unikt og enestående men vi kan ikke alle have råd til at bruge mindre formuer på anlæg
. Billeder kommer når jeg har fået opgraderet lidt mere og jeg mener det er præsentabelt at vise frem.
mvh
Christian