| Forfatter |
|
Jannick Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juli 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1319
|
| Sendt: 06 Oktober 2003 kl. 19:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej dér.
Jeg skal lige hjælpe en ven med at finder et nyt tv til 12.000 mere eller mindre.
Han vil blive glad hvis han fik svar hurtigt. 
Og han siger nej tak til Tyskland og brugte fjernsyn. Projektorer er heller ikke en mulighed.
Gerne 32" 100Hz osv. 
På forhånd tak. __________________ MVH Jannick Petersen
|
| Til top |
|
| |
Mr.DJ Forum Bruger

Bruger siden: 10 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 214
|
| Sendt: 06 Oktober 2003 kl. 20:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
PANASONIC TX 32 PD30 er kåret til årets bedste tv, så du går nok ikke helt galt i byen ved at købe dette fjernsyn. Dette er et 32" 100Hz 16:9 fjernsyn. Der er anden bruger herinde som har købt 36" modellen og han er slet ikke til at snakke med hvad angår andre mærker/modeler, og han hævder også det er tv'et med det bedste billede.
Sony's KV-32FQ85 er et andet tv som måske var værd at overveje. Det er også et 32" 100 Hz 16:9 tv. Men den kan desværre ikke leveres lige nu da den først bliver sendt på markedet til november, måske kan man få den i slutningen af denne måned. Jeg har selv bestilt Sony tv'et.
Du kan læse om de forskellige modeler i andre tråde på dette forum.
|
| Til top |
|
| |
trylledej Forum Bruger

Bruger siden: 05 Oktober 2003
Status: Offline Indlæg: 6
|
| Sendt: 06 Oktober 2003 kl. 20:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Med 12k i lommen kan man få et godt 32" fjernsyn, mens de store 36" modeller typisk koster lidt mere ca. 17000. Dog har jeg læst at jvc kommer med et 36" fjernsyn, som skulle være noget biligere end normalt. Det konverterer billedsignal via component indgang op til ca 1100 liner.
Alternativt kan du prøve at kigger efter et crt-bagprojektions tv som måske koster lidt mere, men er meget større.
Under Alle omstændigheder så kig på det engelske forum: avforums.com for at læse om alle de forskellige modeller(problemer, erfaringer, priser,...) og læs også om bagprojektionsfjernsyn.
|
| Til top |
|
| |
jdg1 Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3792
|
| Sendt: 07 Oktober 2003 kl. 09:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mr.DJ skrev:
Der er anden bruger herinde som har købt 36" modellen og han er slet ikke til at snakke med hvad angår andre mærker/modeler, og han hævder også det er tv'et med det bedste billede.
|
|
|
Hehe, jeg går ud fra du snakker om mig? 
Jeg er da skam til at tale med hvad angår andre modeller.
Jeg var/er ret vild med Loewe's Articos. Det er et rigtigt lækkert fjernsyn, der designmæssigt, ser utroligt godt ud. Billedkvaliteten er stort set på højde med PD30.
Men.....prisen; Articos (32") er næsten 10.000,- dyrere end et 36" PD30! Og det er endda uden bord!!
Toshiba laver ligeledes nogle rigtigt gode og anmelderroste fjernsyn. Jeg har set disse i London. Desværre bliver de ikke forhandlet i Skandinavien eller Tyskland .
|
| Til top |
|
| |
Woody1 Forum Bruger

Bruger siden: 09 September 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 25
|
| Sendt: 07 Oktober 2003 kl. 19:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Philips 32PW8844 til kr. 11999,- er efter min mening et kanon tv. Den har den nyeste version af Digital Natural Motion, 100 HZ Digital Scan, 3 Scart, 1200 siders Tekst-tv m.m.
|
| Til top |
|
| |
mikedi Forum Bruger

Bruger siden: 01 September 2003
Status: Offline Indlæg: 14
|
| Sendt: 08 Oktober 2003 kl. 00:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er vist ikke nogen forskel på Philips 8818 og 8844! Jeg spurgte en sælger hos elgiganten, og han sagde indmaden var den samme. Eneste forskel er at 8844 har en extra fjernbetjening.
Iøvrigt er 8844 ikke engang nævnt på Philips egen side, eller nogen andre steder en Elgiganten for den slags skyld, så for mig ser de ud til at være et trick EG bruger for at holde prisen kunstigt oppe på 8818 (8844)
|
| Til top |
|
| |
therock Forum Bruger

Bruger siden: 19 September 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 144
|
| Sendt: 08 Oktober 2003 kl. 05:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej du skulle prøve et beovision 3 det har jeg selv det er helt fantastisk jeg siger prøv det, men det ligger også i et andet prisleje.mvh therock.
|
| Til top |
|
| |