| Sendt: 25 September 2005 kl. 17:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej xcanner...
Dine valg lyder efter min mening meget fornuftige. Da det ligner meget mit egen opsætning..:)
Bundkortet syntes jeg er et rigtig godt kort, som jo faktisk har en hæderlig grafikchip på sig....... Bare ment, at hvis du godt vil spare på kronerne, har i starten. Vil det bestemt ikke gøre noget at benytte bundkortets grafik i starten.
Jeg valgte dette bundkort, fordi at jeg godt vil køre med Pentium M processoren, og det har jeg bestemt ikke fortrudt....... Købte godt nok, da priserne var noget højere, men vil ikke bytte til noget andet idag........ Du sparer strøm, varme og har stadig en yderst kapabel processor.
Det vil være noget overkill at sætte mere end 1024 ram i den, men det er jo bare min mening........ Det er klart hvis du hovedsageligt vil spille på den, så kan det blive mere relavant, men jeg tror ikke at du vil benytte så krævende filmredigering etc. som også benytter meget RAM.
Har også selv Samsung S-ATA II diskene i min, og jeg sværger efterhånden til Samsung - det er nogle yderst lækre diske, som samtidig er rimelig lydsvage...... Dog har jeg hørt at de kan give nogle problemer i RAID konfigurationer, men det har jeg ikke selv prøvet.
Strømforsyningen kunne også være som min Silverstone ST30NF - den er også rigtig lækker og totalt lydløs.
Mvh.
|