Bruger siden: 16 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 1197
Sendt: 06 Oktober 2003 kl. 23:36 | IP-adresse registreret
kunne man ikke lave en "Side-bladre-funktion" i toppen af hvert indlæg ligesom der er i bunden, så behøvede man ikke køre helt derned for at komme til næste side? Er det ikke bare et super-fantastisk forslag eller hvad?
Bruger siden: 16 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 1197
Sendt: 06 Oktober 2003 kl. 23:44 | IP-adresse registreret
Hehe, uups. Nå men siden vi nu er to genier der har foreslået det her uafhængigt af hinanden, og det ikke er oprettet, betyder det så at det ikke kan lade sig gøre / er for besværligt?
Bruger siden: 24 Marts 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1618
Sendt: 06 Oktober 2003 kl. 23:45 | IP-adresse registreret
obi jon kenobi skrev:
Hehe, uups. Nå men siden vi nu er to genier der har foreslået det her uafhængigt af hinanden, og det ikke er oprettet, betyder det så at det ikke kan lade sig gøre / er for besværligt?
Admin skrev at det er i posen til næste serveropdatering
Bruger siden: 24 Marts 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1618
Sendt: 06 Oktober 2003 kl. 23:50 | IP-adresse registreret
obi jon kenobi skrev:
f**k hvor er jeg dum - jeg troede ellers jeg var så skideklog!
Nå men nu læste jeg lige det andet indlæg færdigt, og nu går jeg ind og skyder mig selv eller noget ! Jeg beklager selvfølgelig
Hehe, det er skam helt i orden. Jeg plejer også selv at være på denne tid af døgnet. I dag var der dog tid til 1½ times kombineret musiklytning/middagslur inden arbejde. Det ka' vi li'.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum