| Sendt: 28 September 2005 kl. 11:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej med jer
Jeg er den lykkelige ejer af en Vincent CD-S6. Om Vincent kan der siges meget, men det skal man ikke. Den spiller ganske enkelt fremragende på mine Logans. Der er dog et problem; den hopper. Problemet synes at være mest udtalt, når den er varm; altså når den har spillet 2-3 timer.
Maskinen er ca. et år gammel og løbeværket er nu skiftet to gange. Det har ikke løst mit problem, for den gør det stadig. Sidst den blev ordnet, blev jeg ringet op af den tekniker der skulle lave skidtet. Han kunne ganske enkelt ikke genskabe problemet på værkstedet. Vi aftalte at han skulle spille på den en uges tid, men lige meget nyttede det. Den hoppede ikke! Han skiftede alligevel løbeværket (på garantien), men da den kom hjem, hoppede den igen. Mit problem er ikke velvilje fra forhandleren. De sender den gerne afsted igen, men det må da være noget andet der er årsag til balladen. Jeg har jævnligt lokket tykke mennesker til at hoppe foran maskinen, men det hopper den ikke af (den er monteret på væggen). Har også forsøgt andre placeringer uden held.
En enkelt har nævnt, at problemet muligvis kan afhjælpes, hvis maskinen får jord. Jeg skreg "visse-vasse", men er nu kommet i tvivl. Hvad skulle det ellers være? Jeg er blank og har i den grad brug for gode råd.
P.s. Nej, mine skiver er ikke ridset...
På forhånd tak
Claus L
|