Bruger siden: 31 Oktober 2003
Status: Offline Indlæg: 48
Sendt: 28 September 2005 kl. 19:51 | IP-adresse registreret
Skal have nyt tv, eller det vil sige, må gerne være brugt. Hvis jeg nu har cirka 4.000 at gøre godt med, hvad skal jeg så gå efter, når jeg nu gerne vil have 32" widescreen samt en knivskarpt billede på alm tv(har kabel)?
Bruger siden: 31 Oktober 2003
Status: Offline Indlæg: 48
Sendt: 28 September 2005 kl. 19:58 | IP-adresse registreret
ok der er billedet knivskarpt?, fordi det tv jeg har nu, Thomson 32 WF 400 G, er jeg virkelig skuffet over. Så leder efter noget der kan give mig glæden tilbage ved 32 tommer.
Bruger siden: 06 Maj 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 431
Sendt: 28 September 2005 kl. 20:35 | IP-adresse registreret
Det er min oplevelse, at jeg endnu ikke har set et fjernsyn med bedre billede end det. Det er naturligvis altid, en personlig vurdering, af hvad der er et godt billede. Jeg ved blot at de venner familie m.m. som kommer her i huset, harbekræftet min opfattelse.
Ja jeg mener det står knivskarpt - Det er har meget fin farvegengivelse, og efter min mening har selve fjernsynet også jeg utrolig god lyd.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum