| Forfatter |
|
Hanien Forum Bruger

Bruger siden: 18 August 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 212
|
| Sendt: 29 September 2005 kl. 20:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Jeg installerede My Movies før opdateringen og lagde alle mine film nd.
På de film jeg ikke har set, vælger jeg at skifte standad trailer linket ud med links til traileren på Virgin.net, f.eks. http://film.virgin.net/player/play.asp?url=/film/fid3129/tra ilers/trid1620/wm/bb.asx&filmid=3129&partner=virgin& amp;sec=trl
(jeg linker selvfølgelig til trailerlinket og ikke sitet som ovenfor)
Jeg bruger trailerne på virgin.net fordi de ligger i 512k og mymovies kun giver 300k som max.
Dette virkede fint i den gamle version, men efter jeg opdaterede til den nye version af mymovies kan den ikke vise trailerne.
Er der lavet nogle ændringer i mymovies som giver dette problem, eller er jeg deneneste der har problemet?
Ellers tak for en super fed aplikation!!!
/Jonas __________________ HTPC: 1,86 gHz Intel Duo Core 2, 500 GB HDD, 7.1 lydkort, DIGN HV5, Microsoft Vista Premium, Logitech Harmony 885, Denon AVR-2802, Fujitsu-Siemens Myrica 40", Extender: Xbox360
|
| Til top |
|
| |
Binnerup Forum Bruger

Bruger siden: 08 Juli 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1008
|
| Sendt: 29 September 2005 kl. 21:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hanien: Linker du direkte til streamen?
Du kan ikke blot linke til websiden - den har ingen anelse om hvor den skal hente filen.
Kan du skrive et link til noget af det du linker til som du mener har fungeret før? Der er ikke ændret noget aktivt omkring det, men der kan være flere ting galt, fx.:
- Du linker til selve websiden, hvis ikke vil fungere, da det ikke er en stream.
- Du linker til en wrapper for stream'en, og ikke selve stream'en (en asf er faktisk bare en wrapper).
- Virgin kan have ændret deres site så dybe links ikke er tilladt.
Det er ikke officielt understøttet at linke til andre url'er end dem programmet selv finder, selvom det måske vil fungere.
Men jeg kan nævne at jeg i øjeblikket arbejder på at forbedre trailer funktionen, sådan at en film kan have tilføjet flere trailere, og at du kan linke til lokale trailere nemmere end du gør nu.
Mvh
Brian __________________ Min film samling - fra My Movies med Danske Data og Trailere
My Movies - Media Center Film Applikation
|
| Til top |
|
| |
Hanien Forum Bruger

|
| Sendt: 29 September 2005 kl. 22:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Her er et eksempel på at link
http://virgin.mymovies.net/asx_secured.asp?wmpath=/filmmedia /film/fid3129/trailers/trid1620/wm/bb.asz&filmid=3129
Det virkede som sagt i den gamle version.
Lyder godt med en forbedret trailer del, det er det eneste der halter lidt er trailer delen, de er ret grynede.
Mangler du stadig hjælp til a få oversat til polsk?
Et lille *host*, der mangler et d i indstillinger  __________________ HTPC: 1,86 gHz Intel Duo Core 2, 500 GB HDD, 7.1 lydkort, DIGN HV5, Microsoft Vista Premium, Logitech Harmony 885, Denon AVR-2802, Fujitsu-Siemens Myrica 40", Extender: Xbox360
|
| Til top |
|
| |
Binnerup Forum Bruger

|
| Sendt: 30 September 2005 kl. 06:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Kermit Forum Bruger

Bruger siden: 31 August 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 19
|
| Sendt: 30 September 2005 kl. 20:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej.
Stor tak til Binnerup for det store arbejde, for at vi andre kan nyde vores film på en lækker måde.
Jeg har dog et problem. Jeg kan ikke få "My Movies" til at fungere med Deamon tools. Det virkede fint med den gamle version af my movies.
Den fortæller, at den ikke kan finde nogle filer i bibliotekerne. Filmene ligger som iso filer, og det er jo meningen, at Deamon skal mounte dem automatisk. Hvad er det jeg overser?
|
| Til top |
|
| |
Binnerup Forum Bruger

|
| Sendt: 30 September 2005 kl. 21:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kermit: Det kan være flere ting:
- Der tilføjet et andet dir end du regner med.
- Det dir du har tilføjet er kun sebart på nogle maskiner hvis du kører multizone.
- Daemon Tools kan være installeret i et andet dir end det der står i mymovies.exe.config.
- Der kan ligge andre filer i det dir end kun din ISO, og så kan den ske at forsøge at afspille en af dem.
- Du kan ske at kalde din folder for VIDEO_TS hvilket gør den forsøger at genkende en DVD. VIDEO_TS foldernavn er ugyldigt ved brug af ISO'er.
Hvad er den præcist folder du har tilføjet, er det en UNC folder, et netværks share eller andet? - Og hvad er det præcise indhold af folderen?
Mvh
Brian Binnerup __________________ Min film samling - fra My Movies med Danske Data og Trailere
|
| Til top |
|
| |
Kermit Forum Bruger

Bruger siden: 31 August 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 19
|
| Sendt: 01 Oktober 2005 kl. 09:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det hele er som det skal være, pånær installdir for Deamon. Jeg reinstallerede i default dir, og nu virker det som en drøm. You're the man - Binnerup
|
| Til top |
|
| |
Hanien Forum Bruger

|
| Sendt: 03 Oktober 2005 kl. 21:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Binnerup: Fandt du ud af noget omkring trailerlinks?
Jeg kunne se at der er kommet en release 1.52, men det skulle vist ikke have noget med det at gøre __________________ HTPC: 1,86 gHz Intel Duo Core 2, 500 GB HDD, 7.1 lydkort, DIGN HV5, Microsoft Vista Premium, Logitech Harmony 885, Denon AVR-2802, Fujitsu-Siemens Myrica 40", Extender: Xbox360
|
| Til top |
|
| |
Binnerup Forum Bruger

|
| Sendt: 03 Oktober 2005 kl. 21:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Hanien Forum Bruger

|
| Sendt: 03 Oktober 2005 kl. 22:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Binnerup skrev:
|
Hanien: Ja - jeg konstaterede at du linkede til en wrapper, og ikke selve filmen, og det kan Media Center ikke afspille.
Jeg er ved at se på at udvide trailer funktionen, og vil i den forbindelse lave checks for wrappers og hente den korrekte url ud.
At det har virket før undrer mig, og det afskriver jeg lidt som held.
Mvh
Brian
|
|
|
Mystisk, jeg må være lidt grundigere med mine links. Tak fordi du gad at bruge tid på det. __________________ HTPC: 1,86 gHz Intel Duo Core 2, 500 GB HDD, 7.1 lydkort, DIGN HV5, Microsoft Vista Premium, Logitech Harmony 885, Denon AVR-2802, Fujitsu-Siemens Myrica 40", Extender: Xbox360
|
| Til top |
|
| |
Snurrerundtlyd Forum Bruger

Bruger siden: 26 September 2005
Status: Offline Indlæg: 293
|
| Sendt: 04 Oktober 2005 kl. 01:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Hanien Forum Bruger

|
| Sendt: 04 Oktober 2005 kl. 07:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Snurrenrundtlyd: Tusind tak for hjælpen, jeg vil straks kaste mig over Net transport
__________________ HTPC: 1,86 gHz Intel Duo Core 2, 500 GB HDD, 7.1 lydkort, DIGN HV5, Microsoft Vista Premium, Logitech Harmony 885, Denon AVR-2802, Fujitsu-Siemens Myrica 40", Extender: Xbox360
|
| Til top |
|
| |
Snurrerundtlyd Forum Bruger

Bruger siden: 26 September 2005
Status: Offline Indlæg: 293
|
| Sendt: 04 Oktober 2005 kl. 11:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hanien skrev:
| Snurrenrundtlyd: Tusind tak for hjælpen, jeg vil straks kaste mig over Net transport |
|
|
Efter at have downloadet .asf filen kan du "fixe" den med VideoFixer
så du frit kan spole frem og tilbage i traileren, det er ikke muligt
før filen er fixet. Samtidig bliver filstørrelsen reduceret en del uden
at videokvaliteten ændres.
|
| Til top |
|
| |
Hanien Forum Bruger

|
| Sendt: 08 Oktober 2005 kl. 09:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Et andet lille spørgsmål.
Jeg har reinstalleret min windows og selvfølgelig lagt My movies på igen i version 1.52. Jeg har blandt andet lagt min datter film ind på maskinen og havde i den gamle version givet dem genren Freya, så jeg nemmere kunne finde dem.
I version 1.52 for jeg at vide at det er en ugyldig genre.
Hvor finder jeg en liste over gyldige genre?
Når jeg slår filmene op i Editoren står de helt uden genre. __________________ HTPC: 1,86 gHz Intel Duo Core 2, 500 GB HDD, 7.1 lydkort, DIGN HV5, Microsoft Vista Premium, Logitech Harmony 885, Denon AVR-2802, Fujitsu-Siemens Myrica 40", Extender: Xbox360
|
| Til top |
|
| |
Binnerup Forum Bruger

|
| Sendt: 09 Oktober 2005 kl. 03:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hanien:
Måden genre er blevet håndteret på er ændret fra 1.51 og frem - det betyder at kun "kendte" genre bliver godkendt, disse genre kan til gengæld sprogoversættes så genre fra IMDB og DVD Profiler ses som danske.
Genre listen er en kombination af dem der er på IMDB og dem som DVD Profiler bruger - der er meget få forskelle. Det betyder samtidig at ved opdateringen blev alle ikke kendte genre fjernet, da de ville ødelægge localization delen.
På et tidspunkt bliver "Edit collection" interfacet ændret til at genrer kommer i en listboks - jeg poster lige en liste over genre i morgen.
Mvh
Brian
__________________ Min film samling - fra My Movies med Danske Data og Trailere
|
| Til top |
|
| |
pefo Forum Bruger

Bruger siden: 12 Februar 2005
Status: Offline Indlæg: 27
|
| Sendt: 15 Oktober 2005 kl. 18:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hviket program er det man skal have korende i baggrunden for at kunne tage backup af en dvd som er copyright beskydtet____ Og ja ja det er min egen kobte dvd
har l;st det her inden engan, men kan ikke finde det igen
Mvh
Per
|
| Til top |
|
| |
Binnerup Forum Bruger

|
| Sendt: 15 Oktober 2005 kl. 18:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
pefo Forum Bruger

Bruger siden: 12 Februar 2005
Status: Offline Indlæg: 27
|
| Sendt: 17 Oktober 2005 kl. 21:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du har nok hørt det før men det er bare et vildt godt program du har lavet(det kan du jo ikke leve af, så må jo heller donere et beløb)
Jeg kan ikke lade være med at tænke på hvorfor et sådan program ikke er belvet lavet til musik delen. Jeg mangler i hvertfald et program hvor man lige så simpel kan ligge sine cder ind, og hvor man kan sorter sit musik uden IDE3 tags.... Jeg kommer nok aldrig igennem min samling med de IDE# tags... evt tips modtages gerne
|
| Til top |
|
| |
Binnerup Forum Bruger

|
| Sendt: 18 Oktober 2005 kl. 09:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
pefo: Tak skal du have...
Jeg forstår godt hvorfor der ikke er blevet lavet sådant et til musik - det er et rimeligt stort arbejde, og mange har efterhånden fået styr på deres ID3 tags.
I bør generelt lytte til Podcast'en "The Media Center Show", der er bla. et af showsne der gennemgår det at få styr på sine ID3 tags. Personligt har jeg fra første dag i 1998 navngivet mine MP3 filer ud fra en egen navngivningsstandard jeg brugte til at indexere filerne i en database, og det bruges i dag til at lave ID3 tags....Det er også ret smart når man glemmer at slå den automatiske tag update fra i Media Player, og den så smadrer alle ID3 tagsne - så kan jeg bare køre dem igennem med mit program, og så fungerer det igen ;-)
Mvh
Brian Binnerup __________________ Min film samling - fra My Movies med Danske Data og Trailere
|
| Til top |
|
| |
mikkelp Forum Bruger

Bruger siden: 13 Maj 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 460
|
| Sendt: 07 December 2005 kl. 11:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Binnerup
Fint program! Jeg kan dog ikke finde en særlig brugervenlig manual, men det er jo nok bare mig.
Jeg har lige nogle afklaringspørgsmål. Når man installerer My movie angiver man en sti, den ville jeg gerne have på mit multimedia drev men de eneste foldere den accepterede var de foldere som windows selv har lavet (f.eks. recorded tv folderen). Det regner jeg har noget at gøre med at jeg vælger at det skal bruges af alle brugere, eller? Grunden til jeg ville have det på mit multimedie drev var at jeg troede at det var der hvor filmene også skulle ligge, det fandt jeg så ud af ikke var tilfældet. Så er det korrekt forstået at installations stien er der hvor my movie installerer sig og den sti man angiver når man tilføjer en film er den sti hvor filmen skal ligge og det kan være en hvilket som helst drev? Hvad så senere hvis jeg f.eks. vil bruge en X360'er, vil den så kunne hente filmen hvis my movies er installeret på C: (system drevet) og filmene ligger på D: (multimediadrevet)?
Er der forskel på om der bliver hentet trailer afhængigt af hvilket site man bruger til at hente film-info fra?
Vh, Mikkel
|
| Til top |
|
| |